Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorRutka, Lūcijaen_US
dc.contributor.authorŽagata, Ingrīdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:50Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other45115en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11593
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir izpētīt jaunākā skolas vecuma bērnu radošuma veicināšanas iespējas vizuāli plastiskās mākslas pulciņos interešu izglītībā Latvijā. Tā aktualitāti noteic radošas domāšanas un darbības nozīmīgums personības attīstībā, prasmē risināt neierastas dzīves situācijas un indivīda personīgo interešu realizācijas spējas sabiedriskos un ekonomiskos dzīves procesos. Iegūtā pētījuma dati liecina, ka vizuāli plastiskās mākslas pulciņos interešu izglītībā, bērniem visvairāk tiek veicinātas radošumu raksturojošu pazīmju - bagātas fantāzijas, noturīgas uzmanības koncentrēšanās, patstāvības, zinātkāres, neatlaidības, vispusīgas domāšanas, atbildības nu oriģinalitātes attīstība. Skolēnu radošumu veicināšanu visvairāk sekmē mācību līdzekļi un metodes, skolotāja pozitīvā attieksme, spēja iedvesmot un kvalitatīva darba procesa organizēšana.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this research is investigate the possibilities to facilitate the creativity of elementary school children at circle groups of visual and plastic art in Latvia. Its actuality determines the importance of creative thinking and accompanying actions in a person’s ability to resolve abnormal situations in life, and, the ability for realization of personal interests in the social and economic processes. The obtained data shows that in these circles, most often, are stimulated creativity traits within the child –rich fantasies, ability to concentrate, consistency, thirst for knowledge, perseverance, all around thinking, sense of responsibility and originality development. The school child’s creativity is most successfully stimulated by educational resources and methods, and, the teacher’s positivity, ability to inspire and qualitative work process organization.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJaunākā skolas vecuma bērnu radošuma veicināšana vizuāli plastiskās mākslas pulciņos interešu izglītībāen_US
dc.title.alternativeFacilitation of Creativity of elementary School Children at Circles Group of visual and plastic Arten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige