dc.contributor.advisor | Rutka, Lūcija | en_US |
dc.contributor.author | Žagata, Ingrīda | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:22:50Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:22:50Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 45115 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11593 | |
dc.description.abstract | Pētījuma mērķis ir izpētīt jaunākā skolas vecuma bērnu radošuma veicināšanas iespējas vizuāli plastiskās mākslas pulciņos interešu izglītībā Latvijā. Tā aktualitāti noteic radošas domāšanas un darbības nozīmīgums personības attīstībā, prasmē risināt neierastas dzīves situācijas un indivīda personīgo interešu realizācijas spējas sabiedriskos un ekonomiskos dzīves procesos.
Iegūtā pētījuma dati liecina, ka vizuāli plastiskās mākslas pulciņos interešu izglītībā, bērniem visvairāk tiek veicinātas radošumu raksturojošu pazīmju - bagātas fantāzijas, noturīgas uzmanības koncentrēšanās, patstāvības, zinātkāres, neatlaidības, vispusīgas domāšanas, atbildības nu oriģinalitātes attīstība. Skolēnu radošumu veicināšanu visvairāk sekmē mācību līdzekļi un metodes, skolotāja pozitīvā attieksme, spēja iedvesmot un kvalitatīva darba procesa organizēšana. | en_US |
dc.description.abstract | The purpose of this research is investigate the possibilities to facilitate the creativity of elementary school children at circle groups of visual and plastic art in Latvia. Its actuality determines the importance of creative thinking and accompanying actions in a person’s ability to resolve abnormal situations in life, and, the ability for realization of personal interests in the social and economic processes.
The obtained data shows that in these circles, most often, are stimulated creativity traits within the child –rich fantasies, ability to concentrate, consistency, thirst for knowledge, perseverance, all around thinking, sense of responsibility and originality development. The school child’s creativity is most successfully stimulated by educational resources and methods, and, the teacher’s positivity, ability to inspire and qualitative work process organization. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Jaunākā skolas vecuma bērnu radošuma veicināšana vizuāli plastiskās mākslas pulciņos interešu izglītībā | en_US |
dc.title.alternative | Facilitation of Creativity of elementary School Children at Circles Group of visual and plastic Art | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |