• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pirmsskolas izglītības skolotāja profesionālās kompetences pašnovērtējums

Thumbnail
Öffnen
299-45182-Barkāne_Lelde_lz10034.pdf.docx (322.4Kb)
Autor
Barkāne, Lelde
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Leldes Barkānes bakalaura darba " Pirmsskolas izglītības skolotāja profesionālās kompetences pašnovērtējums " mērķis ir raksturot pirmsskolas pedagoga profesionālo kompetenci un izstrādāt ieteikumus pirmsskolas pedagoga profesionalās kompetences pašnovērtējuma veikšanai. Pirmsskolas izglītības iestādes ir viens no svarīgākajiem izglītības posmiem, kur tiek ielikti pamati bērnu attīstībā gan fiziskajā, gan intelektuālajā ziņā, tāpēc ir svarīgi, lai šo bērnu attīstību veicinātu profesionāli un kompetenti skolotāji. Veicot pētījumu tika noskaidrots, pirmsskolas skolotāja profesionālās kompetences raksturojums, pedagoga pašnovērtējuma būtība un nozīme, izstrādāta pedagoga pašnovērtējuma anketa, kas tika aprobēta praksē. Pētījuma gaitā tika izstrādāti priekšlikumi pirmsskolas pedagogu profesionālās kompetences pilnveidei.
 
Lelde Barkāne Bachelor thesis " Pre- school teacher`s self-assessment of professional competence" the aim is to characterize the pre-school teacher's professional competence and make recommendations for preschool teachers' professional competence self-evaluation. Pre-schools are one of the most important stages of education, where foundations are laid for a child in physical and intellectual development, so it is important to promote the development of children with a professional and competent teachers help. During the study it was found pre -school teacher's professional competence profile of teacher self-assessment nature and the role, and designed teacher self-assessment questionnaire that was tested in practice. During the research, were made proposals for pre-school teachers' professional competence development.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11596
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV