Pirmsskolas izglītības skolotāja profesionālās kompetences pašnovērtējums
Author
Barkāne, Lelde
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Leldes Barkānes bakalaura darba " Pirmsskolas izglītības skolotāja profesionālās kompetences pašnovērtējums " mērķis ir raksturot pirmsskolas pedagoga profesionālo kompetenci un izstrādāt ieteikumus pirmsskolas pedagoga profesionalās kompetences pašnovērtējuma veikšanai.
Pirmsskolas izglītības iestādes ir viens no svarīgākajiem izglītības posmiem, kur tiek ielikti pamati bērnu attīstībā gan fiziskajā, gan intelektuālajā ziņā, tāpēc ir svarīgi, lai šo bērnu attīstību veicinātu profesionāli un kompetenti skolotāji. Veicot pētījumu tika noskaidrots, pirmsskolas skolotāja profesionālās kompetences raksturojums, pedagoga pašnovērtējuma būtība un nozīme, izstrādāta pedagoga pašnovērtējuma anketa, kas tika aprobēta praksē. Pētījuma gaitā tika izstrādāti priekšlikumi pirmsskolas pedagogu profesionālās kompetences pilnveidei. Lelde Barkāne Bachelor thesis " Pre- school teacher`s self-assessment of professional competence" the aim is to characterize the pre-school teacher's professional competence and make recommendations for preschool teachers' professional competence self-evaluation.
Pre-schools are one of the most important stages of education, where foundations are laid for a child in physical and intellectual development, so it is important to promote the development of children with a professional and
competent teachers help. During the study it was found pre -school teacher's professional competence profile of teacher self-assessment nature and the role, and designed teacher self-assessment questionnaire that was tested in practice. During the research, were made proposals for pre-school teachers' professional competence development.