Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorGrigorjeva, Hristīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:51Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other45207en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11601
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Vizuālās mākslas nozīme vājredzīgu un neredzīgu skolēnu mācību procesā sākumskolā.” Darba autore ir Hristīna Grigorjeva. Pētījuma mērķis ir izpētīt vājredzīgu un neredzīgu sākumskolas skolēnu izziņas procesu veidošanas nodarbībās un veikt rezultātu salīdzinājumu uzdevumos ar un bez uzskates līdzekļiem. Bakalaura darbā tika veikta zinātniskās literatūras analīze, atspoguļojot vizuālās mākslas nozīmi personības attīstībā un izziņas procesā, vājredzīgu un neredzīgu bērnu fizioloģiskās un psiholoģiskās īpatnības un vizuālās mākslas nozīme vājredzīgu un neredzīgu skolēnu attīstībā. Empīriskajā pētījumā tika analizēts vājredzīgu un neredzīgu skolēnu veidošanas process. Pētījumā iegūtie rezultāti norāda uz nepieciešamību attīstīt izziņas procesu, jeb objekta izzināšanu un salīdzināšanu, ko iespējams veiksmīgi darīt nodarbībās izmantojot uzskates līdzekļus.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis: "Visual Arts in learning process for visually impaired and blind students in primary school." The author is Hristina Grigorjeva. The study aims to explore the visually impaired and blind students cognitive process in modeling lessons in primary school to carry out a comparison with and without visual aids. Bachelor's work was performed by analysis of scientific literature, reflecting the importance of the visual arts in the development of personality and cognitive process of visually impaired and blind children's physiological and psychological characteristics and the role of visual arts in visually impaired and blind students' development. Throughout the empirical study the modeling process of visually impaired and blind students was analyzed. The research results point to the need to develop the cognitive process or the study of objects and comparisons that can be successfully done in classes using visual aids.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVizuālā māksla vājredzīgu un neredzīgu skolēnu mācību procesā sākumskolāen_US
dc.title.alternativeVisual Arts in primary School's learning Process for visually impaired and blind Childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige