Show simple item record

dc.contributor.advisorKangro, Ilzeen_US
dc.contributor.authorGrigorjeva, Ilonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:51Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45369en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11605
dc.description.abstractDiplomdarbā „Tiešsaistes aktivitātes pusaudžu lasītprasmes pilnveidei angļu valodas privātstundās” pētīta mūsdienu tehnoloģiju un īpaši tiešsaistes rīku izmantošanu angļu valodas mācībās. Teorētiskās literatūras studijas parādīja, ka pusaudžu lasītprasmes pilnveidi ietekmē plašs faktoru klāsts, tai skaitā kognitīvie un metakognitīvie faktori, motivācijas un afektīvie faktori, skolēna vispārējā attīstība un sociālie faktori, kā arī skolēna individuālās īpašības. Šie faktori skolotājam jāņem vērā, plānojot aktivitātes skolnieka lasītprasmes uzlabošanai. Efektīvai lasītprasmes apguvei un pilnveidei jānodrošina specifiski nosacījumi, tai skaitā jāprot motivēt skolēnu, izvēlēties interesantas un atbilstošas tēmas, izmantot dažādas stratēģijas teksta izpratnes atvieglošanai. Diplomdarbā tika veikts gadījuma pētījums, kura gaitā tika izpētīts, ka tiešsaistes aktivitāšu izmantošana pusaudžu lasītprasmes pilnveidei, piemēram, e-grāmatu un tiešsaistes avīžu lasīšana, praktisko uzdevumu veikšana lasītprasmes pilnveidei, veicina skolēna iesaistīšanos un augstāku apmierinātību ar paveikto. Diplomdarbā izstrādātas rekomendācijas angļu valodas lasītprasmes pilnveidei, izmantojot tiešsaistes aktivitātes angļu valodas privātstundās. Atslēgvārdi: tiešsaistes aktivitātes, pusaudži, lasītprasme, teksta izpratne, informācijas un komunikācijas tehnoloģijaen_US
dc.description.abstractThe diploma paper “Online Based Activities to Improve Adolescents' Reading Skills in Private English Tutoring” is concerned with the usage of modern technology and particularly online based tools for teaching/learning English. The study of theoretical research showed that reading skills development of adolescents is affected by a big range of factors, including cognitive and metacognitive factors, motivational and affective factors, students’ overall development and social factors as well as individual characteristics of the learner. These factors should be considered by the teacher planning activities for improving learners’ reading skills. Learning process which is aimed at attaining effective reading skills requires ensuring particular conditions, including learners’ motivating, reading about relevant and interesting topics, and using different strategies to facilitate text comprehension. The case study performed in the Diploma Paper confirmed that the use of online based activities to develop reading skills such as reading e-books, online newspapers, completing reading skills practicing tasks contribute to reading skills improvement, as well as stimulate higher satisfaction and engagement of the learner. Recommendations for using online based activities for improving English reading skills in private English tutoring have been drawn. Keywords: online based activities, adolescents, reading skills, comprehension, information and communication technology.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleTiešsaistes aktivitātes pusaudžu lasītprasmju pilveidei angļu valodas privārtstundāsen_US
dc.title.alternativeOnline Based Activities to Improve Adolescents' Reading Skills in Private English Tutoringen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record