dc.contributor.advisor | Valdmanis, Jānis | en_US |
dc.contributor.author | Baranovska, Ilva | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:22:54Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:22:54Z | |
dc.date.issued | 2007 | en_US |
dc.identifier.other | 6331 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11631 | |
dc.description.abstract | Darba nosaukums: Kooperēto mācību izmantošana 7. klases skolēnu valodas kompetences pilnveidē.
Darba autore: Ilva Baranovska
Zinātniskais vadītājs: prof. Dr. habil. philol. Jānis Valdmanis
Darba apjoms: 48 lpp., 1 tabula, 37 literatūras avoti, 12 pielikumi. Diplomdarbs sastāv no ievada, 6 nodaļām, secinājumiem.
Pirmajā nodaļā tiek aplūkota kooperēto mācību vēsturiskā attīstība.
Otrajā nodaļā tiek doti skolēnu valodas kompetences pilnveidei izmantojamo izplatītāko kooperatīvo mācību paņēmienu jeb struktūru apraksti.
Trešajā nodaļā darba autore izklāsta grupu izveides principus, atspoguļo mācību vides ietekmi uz mācīšanās procesu, kā arī sasniegumu un darba procesa vērtēšanas nozīmi.
Ceturtajā nodaļā tiek atspoguļota skolotājas gatavošanās darbam klasē, t. i., 7. klases pusaudžu psiholoģisko īpatnību izpētes rezultāti.
Piektajā nodaļā darba autore piedāvā kooperēto mācību uzdevumu kopu skolēnu valodas kompetences pilnveidei.
Sestajā nodaļā tiek interpretēti sadarbības rezultāti, izanalizētas kooperēto mācību iespējas un ierobežojumi.
Pēc darba aprobācijas var secināt, ka kooperētās mācības veicina skolēnu izziņas interesi, aktivizē skolēnu motivāciju, pilnveido skolēnu valodas kompetenci un sekmē skolēnu sadarbības pieredzi.
Atslēgas vārdi: KOOPERĒTĀS MĀCĪBAS, PUSAUDŽI, VALODAS KOMPETENCE, GRUPU DARBS, SADARBĪBA, VĒRTĒŠANA. | en_US |
dc.description.abstract | The topic of the research paper is ‘The Use of Cooperative Studies in the 7 Forms for Improving Pupils` Language Competence’.
The author is Ilva Baranovska.
The srientific adviser is prof. Dr. habil. philol. Ianis Valdmanis.
The research paper indudes 48 pages, one table, 37 literary soures, 12 appendix. It consists of inproduction, six parts, conclusions.
Port 1 presents the historical development of cooperative studies.
Port 2 shows the methods of cooperative studies used in improving pupils` language competence or structural description.
In Port 3 the author of the research paper spreads out the forms of group principles, reflects the influence of studying environment on the process of study, the importance of work process value.
Port 4 reflects teacher`s preparation for working in form 7.
Port 5 proposes the tasks of cooperative studies for improving pupils` language competence.
In Port 6 the author`s findings are summarized.
After the practical use of researh the following conclusions are made: cooperative studies favour pupils` interests, improve pupils` motivation, improve pupils` language competence, succeed the experience of pupils` cooperation.
Key words: COOPERATIVE STUDY, LANGUAGE COMPETENCE, TEENAGERS, GROUP WORK, COOPERATION, EVALUATION. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Kooperēto mācību izmantošana 7.klases skolēnu valodas kompetences pilnveidē. | en_US |
dc.title.alternative | The Use of Cooperative Studies in the 7 Forms for Improving Pupils' Language Competence. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |