Show simple item record

dc.contributor.advisorStikute, Elitaen_US
dc.contributor.authorAndersone, Lāsmaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:55Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6437en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11641
dc.description.abstractDiplomdarba „Friča Bārdas dzejas vērtīborientējoša apguve 10. klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu, kas rosinātu 10. klases skolēnus atklāt nozīmīgas vērtības Friča Bārdas daiļradē un kas pilnīgotu jauniešu vērtību sistēmu. Darbam ir piecas nodaļas. 1.Vērtīborientējošas sadarbības nozīmīgums literatūras mācību procesā. 2.Friča Bārdas daiļradē apliecinātās vērtības. 3.Skolotāja sagatavošanās darbam klasē. 4.Friča Bārdas daiļradei veltīto stundu norise vērtīborientējošā aspektā 10. klasei. 5.Skolotāja un skolēnu sadarbības rezultātu analīze un izvērtējums. Pirmajā nodaļā teorētiski pamatoti autores uzskati par vērtīborientējošas sadarbības nozīmīgumu literatūras mācību procesā. Otrā nodaļa veltīta Friča Bārdas personības un daiļrades izpētei vērtīborientējošā aspektā. Trešā nodaļa veltīta skolēnu izpētei un mācību materiālu sagatavošanai. Ceturtajā nodaļā atklāta F. Bārdas daiļrades vērtīborientējošu apguves stundu organizācija. Piektajā nodaļā autore veikusi skolotāja un skolēnu sadarbības rezultātu analīzi un izvērtējumu. Diplomdarba autore, veidojot mācību materiālus, galvenokārt balstījusies uz vērtīborientējošu literatūras mācību procesu. Mācību materiālu efektivitāte pārbaudīta pedagoģiskā izmēģinājuma laikā. Darbs iesakāms gan studentiem, gan vidusskolas latviešu valodas un literatūras skolotājiem.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Diploma paper „Asquiring values of Fricis Barda’s literary work in From 10” is to work out a version of methodical system, which would arouse the pupils of form 10 to reveal significant values in Fricis Barda’s works and which would improve young people’s values’ perception. The Diploma paper consists of 5 chapters. 1.The significance of value – oriented coorporation in the learning process of literature. 2.The values assumed in Fricis Barda’s works. 3.The teacher’s preparation for the class work. 4.The process of the lesson’s devoted to Fricis Barda’s works in values – oriented aspect for form 10. 5.The evaluation and analysis of the results of the teacher and pupils’ coorporation. In the first chapter the author theoretically basen opinions in significance of values – oriented coorporation in the learning process of literature. The second chapter deals with the study of Fricis Barda’s personality and works in values – oriented aspect. The third chapter deals with pupil’s study and the preparation of teaching materials. In the fourth chapter the author reveals lesson organization of values – oriented acquisition in Fricis Barda’s work. In the fifth chapter the author has carried out the evaluation and the analysis of results of the teacher and pupils’ corporation. The author admits that nowadays the educational values – oriented leading idea is productive and its availability in teaching materials allows to check its effectiveness practically. The author of the Diploma paper has based herself on values – oriented learning process of literature. The Diploma paper is recommended both students, and Latvian language and literature teachers in secondary school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleFriča Bārdas dzejas vērtīborientējoša apguve 10.klasē.en_US
dc.title.alternativeAcquiring values of Fricis Barda's literary work in form 10.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record