Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ievaen_US
dc.contributor.authorKozlovs, Jevgēņijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:57Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:57Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6577en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11658
dc.description.abstractBakalaura darba aktualitāti pamato šodienas situācija Latvijas izglītības sistēmā, kad Latvijas mazākumtautību skolās tika ieviests Latvijai jauns izglītības veids – bilingvālā izglītība. Būtiskās izmaiņas gan izglītības, gan valodas likumos radīja izglītībai jaunu uzdevumu – veicināt ātrāku sabiedrības integrāciju. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, pārbaudīt bilingvālās izglītības iespējas vidusskolēnu integrācijas veicināšanā Latvijas sabiedrībā, tika veiks teorētisks un empīrisks pētījums, kurā piedalijās 53 respondenti. Bakalaura darbs veidots pamatojoties uz jaunāko literatūru, izmantoti 54 avoti, un sniedz plašu ieskatu Latvijas sabiedrības integrācijas un Latvijas bilingvālās izglītības procesos. Darba autors uzskata, ka bilingvālai izglītībai vidusskolā ir ne tikai būtiska nozīme sabiedrības integrācijas aspektā, bet arī ir pamats pilnvērtīgai sabiedriskai dzīvei un personīgai konkurētspējai. Pētījumā rezultātā tika atklāta integrācijas svarīgā nozīme gan izglītībā, gan arī visā sabiedrības dzīvē. Bakalaura darbs sastāv no 60 lapām, ievada, 3 nodaļām, 9 apakšnodaļām, nobeiguma, literatūras saraksta un 5 pielikumiem. Atslēgas vārdi: bilingvisms, bilingvālā izglītība, integrācija, sabiedrības integrācija.en_US
dc.description.abstractIn my bachelor work, the actuality is based on showing the real education system in Latvia, when in minor nation schools there is a new way of education established- bilingual education. Main changes for education and language laws made a task - to contribute faster integration of society in Latvia. To reach the target, to check posibilities of bilingual education to actualise Secondary pupil integration in Latvian society, there was made theoretical and empiric investigation, where 53 respondents took a part. Graduating work is based on newest literature, there are 54 used ways, who shows wide discretion of society integration in Latvian and Latvian bilingual process of education. Author think, that bilingual education in secondary school is not only a main meaning in aspect of society integration, but also basic thing for rich Social life and personal challange facilities. In the result of investigation was explore mean-full importance of integration in education and also the same in whole life of society. Graduating work consists of 60 pages, introduction, 3 chapters, 9 subchapters, onclusion, addition and list of literature. Key words: bilingualism, bilingual education, integration, integration of society.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBilingvālā izglītība un tās iespējas vidusskolēnu integrācijas Latvijas sabiedrībā veicināšanāen_US
dc.title.alternativeBilingual education and its possibilities for promoting the integration of secondary school students in the society of Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record