Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorStankēvičs, Ēriksen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:58Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7192en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11668
dc.description.abstractMaģistra darbā aprakstīts pētījums „Sākumsskolas skolēnu mācības ugunsdrošības un ugunsdzēsības jomā”. Pētījuma autors: Ēriks Stankēvičs Pētījuma mērķis: Izpētīt ugunsdrošības un ugunsdzēsības mācību satura apguvi sākumskolā. Maģistra darbs sastāv no 5 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta 37 vienībām, 8 pielikumiem. Pirmajā nodaļā analizēts mācību process organizācija sākumskolā. Otrajā nodaļā dots skolēna vecumposma raksturojums. Trešajā nodaļā aprakstīts ugunsdrošības un ugunsdzēsības mācību procesa saturs un organizācija mūsdienu sākumskolā. Ceturtajā nodaļā analizēta ugunsdrošības un ugunsdzēsības mūsdienu situācija izglītības iestādēs. Piektajā nodaļā aprakstīts ugunsdrošības un ugunsdzēsības sākumskolā eksperimentālā pārbaude. Pētījuma laikā apstiprinājusies hipotēze: Ugunsdrošības un ugunsdzēsības mācības veicina mērķtiecīgi veidota satura atlase.en_US
dc.description.abstractIn master thesis is written about research of „Children of Primary school in fire safety and fire fighting field” Author of research is Ēriks Stankēvičs Purpose of research: to find out a fire safety and fire fighting in Primary school. Master thesis component of 5 chapters, conclusion, used literature and index of sources 37 items 8 enclosures. In the first chapter are analyzed processes of scholastic organization. In the second chapter is given characteristic of age of pupil. In the third chapter is described fire safety and d fire fighting learning content and organization in Primary school nowadays. In the fourth chapter is analyzed a situation of fire safety and fire fighting in our institution of education. In the fifth chapter is described a experimental test of fire safety and fire fighting. In the time of research hypotheses “selection of substance is giving success of fire safety and d fire fighting” has been approved.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSākumskolas skolēnu mācības ugunsdrošības un ugunsdzēsības jomāen_US
dc.title.alternativeThe fire protection and fire fighting instruction acquirement in the primary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record