17-18 gadīgu jauniešu savstarpējās saskarsmes veidošanās X ģimnāzijā
Author
Vizule, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lasmanis, Aivars
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienu mācību process tiek orientēts uz jauniešu personības vispusīgu attīstību, īpašu uzmanību pievēršot saskarsmes prasmju veidošanai. Skolas uzdevums ir panākt, lai jauniešiem būtu attīstīta prasme sazināties, uztvert un nodot tālāk informāciju, iesaistīties kopīgā darbā, veidot savu karjeru, uzturēt draudzīgas attiecības ar vienaudžiem un partnerattiecības ar skolotājiem, lai viņi tiktu sagatavoti veiksmīgai darba dzīvei. Tāpēc pedagoģiskajā procesā liela uzmanība jāpievērš jauniešu sociālo prasmju veidošanai.
Maģistra darba pētījuma mērķis ir teorētiski pamatot un empīriski pārbaudīt 17-18 gadīgu jauniešu savstarpējās saskarsmes veidošanos ģimnāzijā.
Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām un nobeiguma..
Darbs satur 94 lapaspuses, 6 attēlus un 9 tabulas. Nowadays the teaching-learning process is guided towards many-sided development of young people. Special attention is paid to development of communication skills. The task of a school is to achieve that young people have skills to communicate, perceive and give over information, take part in common work, build up their career, be friendly with their peers and teachers in order to get ready for successful life. Therefore a great attention in pedagogical process should be paid to development of communication skills.
The aim of the research is to prove theoretically and empirically developing of communication skills of 17-18- year-old youth in Grammar School.
The research consists of introduction, 4 parts and conclusions.
The research consists of 94 pages, 6 pictures and 9 tables.