Trīs līdz četrus gadus vecu bērnu sociālo prasmju apguves veicināšana ģimenē
Author
Millere, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lasmanis, Aivars
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba nosaukums un temats ir : „Trīs līdz četrus gadus vecu bērnu sociālo prasmju apguves veicināšana ģimenē”.
Atslēgvārdi : „sociālo prasmju apguve”, „ trīs līdz četrus gadus veci bērni”, „ģimene”.
Pētījuma mērķis : teorētiski pamatot trīs līdz četrus gadus vecu bērnu sociālo prasmju apguves nozīmi ģimenē, izstrādāt pedagoģisko modeli sociālo prasmju apguves veicināšanai ģimenē un to empīriski pārbaudīt.
Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz psihologu A. Ādlera, A. Banduras, Ļ Vigotska teorētiskajām atziņām, kā arī pedagogu M. Montesori, R. Šteinera, A.Šponas, R.Kaņepējas, D. Lieģenieces, R.Andersones, J.A. Studenta u.c. pedagoģiskajām atziņām.
Empīriskajā daļā tika izstrādāts pedagoģiskais modelis sociālo prasmju apguves veicināšanai ģimenē un pārbaudīts 10 ģimenēs Rūjienas pilsētā. Title of this Master’s thesis is: “Promoting acquisition of social skills for three to four year old children in the family”.
Goal of the thesis is: to theoretically substantiate the acquisition of social skills for three to four year old children in the family to create a pedagogical model for Promoting acquisition of social skills in the family and to empirically fortify it.
The theoretical part is based on psychologist’s A. Adler, A. Bandura, L. Vigotsky, theoretical concepts, M. Montesori, R. Steiner, A. Spona, R. Kanepeja, D. Liegeniece, R.Andersone, J.A. Students and other pedagogical concepts.
The pedagogical model was created for the empirical part and verified in 10 families in the town of Rujiena.