Show simple item record

dc.contributor.advisorLinde, Lilitaen_US
dc.contributor.authorŠevčika, Dainaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:04Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:04Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8945en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11726
dc.description.abstractAutors izvēlējās tēmu rakstīšanas iemaņu attīstīšana izmantojot dažādas pieejas angļu valodas stundās, kura ir aktuāla metodikas un pedagoģijas jomās. Autors gribēja veikt pētījumu, lai atrastu un apkopotu dažādus uzdevumus ar kuru palīdzību varētu uzlabot skolēnu rakstīšanas iemaņas un lai šajā jomā skolēni kļūtu zinošāki. Diplomdarba mērķis ir attīstīt vidusskolas skolēnu rakstīšanas iemaņas ar dažādu pieeju palīdzību un apkopot darbam motivējošus sagatavošanās uzdevumus. Pētījums tika veikts, lai noskaidrotu, cik veiksmīgi skolēni izmanto rakstīšanas iemaņas dažādās situācijās pildot dažādus uzdevumus. Autora nodoms ir sniegt dziļāku ieskatu šajā tēmā un pārbaudīt izmantoto pieeju efektivitāti. Autors gribētu būt pārliecināts par to, ka skolēni ir pietiekami kompetenti, lai efektīvi un atbilstoši uzdevumiem izmantotu rakstīšanas iemaņas. Lai veiktu pētījumu tika izmantots atsevišķa gadījuma pētījums. Autors izpētīja literatūru par rakstīšanas pieejām, deva skolēniem uzdevumus, kas saistīti ar konkrēto tēmu, aptaujāja skolēnus un skolotājus. Pētījuma laikā tika noskaidrots, ka tikai daži skolēni ir pārliecināti par savām rakstīšanas iemaņām. Tomēr pat skolēni ar zemāku zināšanu līmeni uzlaboja savas rakstīšanas iemaņas un autors secināja, ka šajā jomā ir vēl daudz darba, lai panāktu, ka lielākā daļa skolēnu būtu pārliecināti par savām rakstīšanas iemaņām un skolotājam ir visas iespējas, lai veiksmīgi turpinātu iesākto darbu.en_US
dc.description.abstractThe author has chosen a theme ways of developing writing skills applying different writing approaches in the English classes that is topical in terms of methodology and pedagogy. The author wishes to do research in this field in order to find and design different tasks that would improve students’ writing skills and students would become more competent in the concrete field. The aim of diploma paper is to develop Secondary school students’ writing skills applying different approaches and collecting motivating pre- writing tasks. The study was set out to investigate how well students can apply their writing skills in different situations doing several tasks. The intention is to provide some insight into the theme and to examine effectiveness of approaches. The author wants to make sure that the students are competent enough to use their writing skills effectively and appropriate to the task. In order to do the research the case study was used. The author studied the literature about approaches of teaching writing skills, carried out a set of activities for students, made a questionnaire for the students and the teachers. It was found out that only few students are convinced in their writing skills and there should be done more work in the writing field. Nevertheless, even the students with lower level did some progress and there is a possibility for the teacher to continue successfully the commenced work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDažādas pieejas skolēnu rakstīšanas prasmju attīstībai angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeDifferent Approaches in Developing Students’ Writing Skills in English Classesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record