Show simple item record

dc.contributor.advisorZvirgzdiņa, Velgaen_US
dc.contributor.authorAlsberga, Mārīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:05Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9034en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11734
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis – izpētīt kā fovisma virziena apguve sekmē skolēnu radošās darbības atraisīšanu un attīstīšanu 7. klasē. Diplomdarbs ar nosaukumu „Radošās darbības atraisīšana un attīstīšana pētot fovismu vizuālās mākslas stundās 7.klasē ” sastāv no ievada, 3 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta, anotācijas latviešu un angļu valodā, 4 pielikumiem. Pirmā nodaļa – fovisma virziens; Otrā nodaļa - teorētiskās pamatnostādnes; Trešā nodaļa – pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, rezultātu analīze; Diplomdarbs sastāv no 44 lapām, tā veidošanā izmantoti 20 literatūras avoti. Lai realizētu izvirzīto mērķi, vispirms autore izpētīja un aprakstīja fovismu kā virzienu 20.gs. mākslā, tad tika apskatītas radošās spējas un radošās darbības būtība un pētītas un noskaidrotas fovisma virziena izmantošanas iespējas, lai atraisītu un attīstītu radošo darbību vizuālās mākslas stundās 7. klasē. Izpētot atbilstošo vecumposma psiholoģisko raksturojumu un vadoties pēc tā tika izstrādāta atbilstoša uzdevuma kopa. Praktiskai darbības realizācijai autore izpētīja un pielāgoja atbilstošākās mācību metodes, izvirzīja konkrētos vērtēšanas kritērijus, un apkopoja pedagoģiskā izmēģinājuma darbības rezultātus, kuri pierādija pētijuma nepieciešamību vizuālās mākslas apmācības procesā.en_US
dc.description.abstractThe aim of this diploma paper ir to research how acquirement fauvism style further to open out and educate learners creative activity in grade 7. The diploma paper titled” To open out and educate creative activity researching fauvism in visual art teaching process in grade 7” consists of: introduction, 3 chapters, conclusion, literature sources and annotation in Latvian and English, and 4 appendixes. Chapter 1 – fauvism style Chapter 2 – theoretical basis Chapter 3 – pedagogical activities, results and analyses. The diploma paper consists of pages, literature sources used. To implement the advanced aim, first of all the author researched and described fauvism as one of the trends in 20 th century art. Then inspected creative ability and creative activity essence and researched and finded out fauvism possibilities of use for open out and educate creative activity in visual art teaching process in grade 7. After researching psyhological characteristics of corresponding age group and taking them into account a certain set of tasks was worked out and then carried out. For partical realisation of the activities the author researched and adapted the most adequateed teaching methods, set forward concrete evaluation criteria of researching of visual art teaching process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRadošās darbības atraisīšana un attīstīšana pētot fovismu vizuālās mākslas stundās 7.klasēen_US
dc.title.alternativeTo open out and educate creative activity researching fauvism in visual art teaching process in grade 7en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record