Antīkās kultūras devums pedagoģijas zinātnes terminoloģijai
Author
Čivča, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienu izglītības funkcionēšana nav iedomājama bez pagātnes atziņu izpētes, analīzes un izmantošanas. Bakalaura darbs sniedz ieskatu antīkās kultūras devumu pedagoģijas zinātnes attīstībā. Darba autore atspoguļo antīkās kultūras mantojuma devumu mūsdienu pedagoģijai kā zinātnei par audzināšanu, mācīšanu un izglītību.
Izmantotā metode ir literatūras un avotu analīze. Bakalaura darbs sastāv no 4 nodaļām, 2 pielikumiem. Pētījums balstās uz 26 avotu un literatūras vienību izpēti.
Bakalaura darba apjoms ir 40 lappuses.
Atslēgvārdi – antīkā kultūra, mācības, izglītība, jēdzienu transformācija, pedagoģija. Functioning of modern education does not remember without research of the pas conclusions, analysis and use. Bachelor work gives a look in pedagogics of deposits of the ancient culture science development. A work author represents modern pedagogics of inheritance of the ancient culture deposits as science for education, teaching and education.
In bachelor researching methods was used source and literatures analysis. Components of bachelor are 4 departments, 2 appendixes. In research used 26 indexs of sources literatures units.
Work consists of 40 pages.
Keywords - ancient culture, study, education, transformation of concepts, pedagogy.