Latviešu naivista Jura Mihela mākslas iepazīšana vizuālās mākslas stundās 5. klasē
Author
Kalna, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Irbe, Ingrīda
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba latviešu naivista Jura Mihela mākslas iepazīšana vizuālās mākslas stundās 5. klasē mērķis ir iepazīt latviešu naivista Jura Mihela daiļradi vizuālās mākslas stundās 5. klasē.
Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, nobeiguma, anotācijām latviešu un angļu valodās, izmantotās literatūras un avotu saraksta, pielikuma 14.daļām.
Darba teorētiskajā daļā autore iepazīstina ar ieskatu naivisma vēsturē un pasaulē, latviešu naivista Jura Mihela daiļradi, kas iedalīta četros posmos.
Autores izstrādātā uzdevumu kopa 5. klases skolēniem paredzēta gan darbā klasē, gan skolas pagalmā. Uzdevumu kopa saskaņota ar jaunākā skolas vecuma psiholoģiskajām un pedagoģiskajām īpatnībām.
Darba praktiskajā daļā autore apraksta savu pieredzi realizējot uzdevumu kopu skolā 5. klasē.
Pielikumā var apskatīt fotouzņēmumus no mākslinieka mājām „Uplejām”, arī fotouzņēmums no izstādes Andrejsalā, mākslas darbu reprodukcijas, skolēnu radošajiem darbiem, kā arī ar Jēkaba Dimitera filmu „Jurītis”. The objective of graduation work Latvian naivist Juris Mihels arts introducing in 5. class visual arts lesons, the aim is to become acquainted latvian naivist Juris Mihaels creative work visual arts lesons in 5.class.
Graduation work consists of introduction, 3 parts, conclusion, annotation in Latvian and English, literature and source list, 14 enclosures.
In the theoretical part of the work author introduces with the insight in naive art history in the world, latvian naivist Juris Mihels creative work.
A set of assignments developed for 5. class includes work in the class and work in the close. A set of assignments is harmonized with junior gradēs psyhological and pedagogical factor.
The practical part of work author write experience of realize the set of assigments in 5. class.
In appendix can look photo , artists creative works and the childrens originative works.