Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorMadelāne, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:08Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9283en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11758
dc.description.abstract. Diplomdarbs “Komandas veidošanas pasākumi sociālās vides uzlabošanai vidusskolas klasēs tika rakstīts, lai rastu iespējamos risinājumus kolektīva saliedēšanai vidusskolas klasē. Diplomdarba mērķis ir izpētīt komandas veidošanas pasākumus, lai uzlabotu klases sociālo vidi vidusskolas klasēs. Izmantotās datu vākšanas metodes bija intervija ar klases audzinātāju un anketas skolēniem. Intervijas mērķis bija uzzināt klases audzinātājas viedokli par sociālo vidi klasē un iepriekšējās metodes un aktivitātes, ko skolotāja lietojusi, lai veicinātu klases saliedēšanu. Pētījuma sākumā skolēniem tika iedotas anketas, lai uzzinātu viņu attieksmi pret klasesbiedriem un sajūtas klases kolektīvā. Anketu dati tika apkopoti un izanalizēti, lai piemērotu komandas saliedēšanas aktivitātes konkrētajai klasei. Pētījuma gaitā veiktas četras aktivitātes ar mērķi uzlabot uzticēšanās, komunikācijas un lēmumu pieņemšanas spējas skolēnu vidū. Pētījuma beigās skolēniem tika iedota otra anketa, lai atklātu izmaiņas skolēnu attieksmē un sajūtās pret klasesbiedriem. Anketas dati tika izanalizēti un salīdzināti ar pirmās anketas datiem. Skolēni norādīja, ka klases kolektīvā jūtās labāk, bija tuvāk iepazinuši klasesbiedrus un izteica vēlmi turpmāk vairāk laika pavadīt kopā ar viņiem. Tiek izdarīti secinājumi, ka komandas saliedēšanas aktivitātes var tikt izmantotas, lai uzlabotu klases sociālo vidi.en_US
dc.description.abstract. The Diploma Paper „Team Building Activities in Improving Social Environment in Secondary School Classes” deals with looking for the possible solutions for building the class team of secondary school students. The case study was carried out to reach the aim of the Paper – explore team building activities to improve social environment in secondary school classes. Data collection methods were interview with the class teacher and questionnaires to students. The aim of the interview was to find out teacher’s opinion about social environment in the class and previous methods and activities she had used to build cohesion in the class. At the beginning of the research questionnaire was given to students to find out their attitude towards classmates and feelings about their class. The data of the questionnaire were collected and analyzed to adjust team building activities to the particular class team. During 2 months four team building activities were tried out with the aim to improve trust, communication and decision making skills among students. Finally the second questionnaire was given to students to find out changes in their attitude and feelings towards classmates. The data of the second questionnaire were analyzed and compared to the data of the first questionnaire. Students mention that after the activities they felt better in the class team, they had got to know their classmates better and expressed wish to spend more time with them. So it could be concluded that team building activities should be used to improve social environment in the classroom.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKomandas veidošanas pasākumi sociālās vides uzlabošanai vidusskolas klasēsen_US
dc.title.alternativeTeam Building Activities in Improving Social Environment at Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record