Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Mārīteen_US
dc.contributor.authorPliķēna, Antaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:10Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9680en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11780
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir „Skolēnu radošo spēju attīstīšana Imanta Ziedoņa daiļradei veltītajās stundās 12. klasē”. Temata risinājums saistīts ar mērķi – izpētīt skolēnu radošo spēju attīstīšanas iespējas Imanta Ziedoņa personībai un daiļradei veltītajās stundās. Diplomdarba struktūru veido 5 nodaļas. 1. nodaļā tiek noskaidrots skolēnu radošo spēju attīstīšanas nozīmīgums literatūras mācību procesā. 2. nodaļā ieskicēta Imanta Ziedoņa personība un daiļrade radošas literatūras apguves kontekstā. 3. nodaļā atklāta skolotāja gatavošanās Imanta Ziedoņa personībai un daiļradei veltītajām stundām. 4. nodaļā ieskicēts pedagoģiski mākslinieciskās saskarsmes norise Imanta Ziedoņa personībai un daiļradei veltītajās stundās. 5. nodaļā reprezentēts skolotāja un skolēnu sadarbības rezultātu apkopojums un izvērtējums. Kā nozīmīgākais no secinājumiem minams – I. Ziedoņa personības un daiļrades apguves procesā ir iespējams attīstīt jauniešu radošās spējas.en_US
dc.description.abstractSubject of Thesis: Development of Students creative Competence in 12.grade Lessons dedicated to Imanta Ziedona Writings. The aim of the paper is to study possibilities of student’s creative competences development during lessons dedicated to Imanta Ziedona personality and writings. Paper contains five parts, introduction and summary. The first part clarifies importance of student’s creative competences development in literature learning process. Second part outlines Imanta Ziedona personality and writings in context of creative literature acquiring. Third part discloses teachers preparation to lessons dedicated to Imanta Ziedona personality and writings. Fourths part outlines pedagogic artistic interrelation process in lessons dedicated to Imanta Ziedona personality and writings. Fifth part represents summary and evaluation teachers and student’s cooperation. Significant conclusion to mention – during learning process dedicated to Imanta Ziedona personality and writings develops youth creative competences.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu radošo spēju attīstīšana Imanta Ziedoņa daiļradei veltītajās stundās 12.klasē.en_US
dc.title.alternativeDevelopment of Students creative Competence in 12 Grade Lessons dedicated to Imanta Ziedona writings.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record