PII komandas un ģimenes sadarbības veidošana,strādājot ar hiperaktīviem bērniem.
Author
Maksudova, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daiktere, Ineta
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Pirmsskolas izglītības iestādes komandas un ģimenes sadarbības veidošana, strādājot ar hiperaktīviem bērniem.
Problēmas būtība: Hiperaktīvu bērnu problēmu ir pētījuši pedagogi un psihologi visā pasaulē. Arī Latvijā šī problēma ir aktuāla un ar to ikdienā saskarās gan skolotāji, gan vecāki. Latvijā joprojām nepietiekami tiek piedāvāta, adaptēta un izplatīta informācija par hiperaktīvu uzvedību un ar to saistītām problēmam. Šī ir gan sociāla, gan sadzīves problēma, izejošā no sabiedrības, sakarā ar vecāku nodarbinatības. Kā sekas, maz atlicināms laika bērna audzināšanai.
Pētījuma rezultāti: Pētījumu un zinātniska darba analīzes rezultatā, pirmsskolas izglītības pedagogu komanda izstrādāja rekomendācijas un struktūru modelis palīdzībai un sadarbībai ar vecākiem hiperaktīvu bērnu audzināšanā un attīstībā. Forming of cooperation between command of preschool educational institute and family, working with hyperactive children.
Essence of problem: The problem of hyperactive children was researched by teachers and psychologists in the whole world. Also in Latvia this problem is actual and preschool educational institute’s teachers and parents adjoin daily with it. In Latvia still not enough offered, adapted and widespread information about hyperactive conduct and other problems, which related to it. This is both social and household problem, outgoing from society, in connection with employment of parents. As a result, remains not enough time for education of child.
Research results: As a result of researches and analysis of the advanced study, the preschool educational institute’s pedagogical collective developed recommendations and structural model for a help and cooperate with parents in development and education of hyperactive children.