Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorRituma, Sandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:24Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:24Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10825en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11839
dc.description.abstractMaģistra darba „Mentoru darba pamatprincipi vienotas mentoringa sistēmas izveidei Latvijas skolās” mērķis ir noskaidrot, uz kādiem pamatprincipiem būtu jābalstās vienotai mentoringa sistēmai izglītībā Latvijā. Darba teorētiskajā pētījumā tiek apskatīts, kā dažādi autori definē mentoru un mentoringu un, kāda ir mentora loma un uzdevumi. Darbā ir apkopoti dažādu autoru viedokļi par skolotāju profesionālās attīstības pakāpēm vispār, kā arī tiek raksturotas skolotāju profesionālās attīstības iespējas Latvijā. Tika anketēti 97 mentori. Anketēšanas rezultātā tika noskaidrots, ka, izņemot vienotu mentoru apmācību, Latvijā vienota mentoringa sistēma nedarbojas tāpēc, skaidri jānodefinē prasības augstskolu studentu praksei, jānodibina atbalsta centrs, kur saņemt profesionālu palīdzību, kā arī jāizveido mentoru darba kontroles mehānisms.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Master`s Paper “Basic Principles of Mentors’ Work in the Development of Mentoring System in the Schools of Latvia” is to find out the basic principles that the mentoring system in Latvia has to be based on. In the theoretical part of the Paper definitions of mentor and mentoring by different authors have been given and mentors’ role has been discussed. Different authors’ views about the stages of teachers’ professional development are summarised. The possibilities of teachers’ professional development in Latvia have been described. 97 mentors were questioned. It was found out, that mentoring system does not work so, the institutions of higher education have to define demands for the students’ practice, support centre has to be established and mechanism of the control of mentors’ work has to be worked out.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titleMentoru darba pamatprincipi vienotas mentoringa sistēmas izveidei Latvijas skolās.en_US
dc.title.alternativeKey principles of mentors’ work for establishing a unified mentoring system in schools of Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record