dc.contributor.advisor | Anspoka, Zenta | en_US |
dc.contributor.author | Tarasova, Renata | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:35:25Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:35:25Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 10869 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11844 | |
dc.description.abstract | Diplomdarbā tiek aplūkots mācību saturs lasītprasmes attīstīšanai pamatizglītības pirmajā posmā. Lasāmie teksti ir latviešu valodas apguves avots un vienlaicīgi arī iespēja apgūt apkārtējo pasauli. Diplomdarba mērķis ir pētīt un analizēt mācību saturu lasītprasmes attīstīšanai pamatizglītības pirmajā posmā, izstrādāt ieteikumus darba pilnveidošanai.
Diplomdarbam ir trīs daļas. 1. daļā analizēta lasītprasmes būtības skaidrojums dažādās teorijās. Otrajā daļā analizēts latviešu valodas mācību saturs skolēna lasītprasmes attīstībai. Trešajā daļā apkopota pieredze, kas gūta analizējot praksi, kā arī piedāvāti ieteikumi lasītprasmes pilnveidošanai. Diplomdarba nobeigumā ir secinājumi un izmantoto avotu saraksts | en_US |
dc.description.abstract | The Present Diploma Paper discusses the teaching /learning content for developing the reading skill at the first stage of basic education. The reading texts are the source of the Latvian language learning. The students learn wealth of the native language as well as develop reading skill using the language of communication. The aim of the Diploma Paper is to investigate and analyse the learning content for developing the reading skill at the first stage of basic education, to produce suggestions of the work development.
The Diploma Paper contains three chapters. The first chapter focuses on the analysis of various theories of essence of the reading skill. The second chapter analyses the development of the Latvian language content of student’s reading skill. The third chapter deals with the experience of analyzing the practice as well as suggestions of the development of reading skill are provided. The conclusions and bibliography are given at the end of the Diploma Paper. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Mācību saturs lasītprasmes attīstīšanai pamatizglītības pirmajā posmā | en_US |
dc.title.alternative | The teaching/learning content for developing the reading skill at the first stage of basic education | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |