Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zentaen_US
dc.contributor.authorIvanova, Maijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:26Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:26Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10895en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11852
dc.description.abstractDarba nosaukums „Latviešu valodas mācību saturs skolēna lasīt intereses rosināšanai”. Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, nobeiguma, kā arī pielikumiem. Darbā apskatīta un pētīta problēma, kas raksturīga Latvijas skolās – bērni nelasa grāmatas. Darba mērķis ir analizēt pedagoģiskos līdzekļus skolēnu lasīt intereses rosināšanai latviešu valodas mācību procesā pamatizglītības pirmajā posmā. Darbā veikts empīrisks pētījums par skolēnu lasīšanas paradumiem, attieksmi pret grāmatām un ģimenes lomu skolēnu lasīt intereses veidošanā. Pētījumā izmantota anketēšana, intervija, pedagoģiskais eksperiments. Darbā analizēti pētījuma un pedagoģiskā eksperimenta rezultāti, izdarīti secinājumi un priekšlikumi lasīt intereses veicināšanai skolēnos, norādīts uz problēmu, kura jārisina. Atslēgvārdi – lasāmie teksti, lasīt interese, vecumposma īpatnības.en_US
dc.description.abstractThe title of this work is “The teaching/learning content of the Latvian language for the pupils’ reading interest.” Work consists of introduction, 4 parts, conclusion and supplements. The main problem is that children don’t like reading. In this work is researched a problem what is very typical in schools of Latvian pupils don’t read books. The aim of work is to analyses educational devices to stimulate interest for reading in process of studying Latvian language in elementary level. In this work is done empirical research about pupils reading habits, attitude to books and the role of family in developing of interest to reading. In his research are used questionnaire interview, pedagogical experiment. In this work is analysed results of research and pedagogical experiment, are made conclusions and proposals how to increase interest to reading. There is shown the main problem which is necessary to solve. Keywords – reading texts, interest to reading, features of age.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLatviešu valodas mācību saturs skolēna lasīt intereses rosināšanaien_US
dc.title.alternativeThe teaching/learning content of the Latvian language for promoting the pupil’s reading interesten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record