Sociālā pedagoga darbība deviantas uzvedības mazināšanā Daugavpils 3. vidusskolā
Author
Komarova, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Bērtiņa, Kristīne
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs “Sociālā pedagoga darbība deviantas uzvedības mazināšanā Daugavpils 3.vidusskolā” sastāv no ievada, četrām nodaļām, nobeiguma, izmantoto avotu saraksta un pielikumiem.
Diplomdarba ievadā tiek pamatota izvēlētās tēmas aktualitāte, darba mērķis, uzdevumi, izmantotās metodes un pētījuma bāze.
Diplomdarba pirmajā nodaļā tiek izskatītas deviantas uzvedības izpausmes pusaudžiem.
Diplomdarba otrajā nodaļā tiek analizēta sociālā pedagoga darbība skolā.
Diplomdarba trešajā nodaļā tiek veikts pētījums par pusaudžu deviantu uzvedību Daugavpils 3.vidusskolā.
Diplomdarba ceturtajā nodaļā tiek piedāvāts sociālā pedagoga darba modelis deviantas uzvedības mazināšanā programmas izveidē, tās aprobācija un rezultātu analīze.
Nobeigumā ietverti secinājumi, kas radušies darba gaitā.
Pielikumā pievienota aptaujas anketa bērniem, ekspertu intervijas jautājumi, sociālā pedagoga bērnu ar deviantu uzvedību jautājumu risināšanas kārtības shēma un informatīvie bukleti.
Atslēgvārdi: pusaudzis, devianta uzvedība, sociālais pedagogs. The diploma paper “The Action of Social Pedagogue in lessening of deviant behaviour in Daugavpils Secondary School Nr.3” consists of introduction, four chapters, conclusion, literature references and appendices.
In the introduction of the diploma paper the topicality of the chosen theme, the aim of the paper, objectives, used methods and basis of the research are justified.
In the first chapter of the diploma paper the expression of deviant behaviour of juveniles are considered.
In the second chapter of the paper the activity of social pedagogue in school is analysed.
In the third chapter of the paper the research about the deviant behaviour of juveniles in Daugavpils Secondary School Nr.3 is made.
In the fourth chapter of the diploma paper the model of the work of the social pedagogue to lessen the deviant behaviour, its approbation and analysis of results are proposed.
In the conclusion there are conclusions included which arouse during the research.
In the appendices questionnaires for children, interview’s questions foe experts, scheme for salvation of questions about children with deviant behaviour for social pedagogues are added and information brochure.
Key words: juvenile, deviant behaviour, social pedagogue.