Show simple item record

dc.contributor.advisorBerķe, Anitaen_US
dc.contributor.authorRituma, Skaidrīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:29Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11011en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11875
dc.description.abstractDiplomdarba „Sociālpedagoģiskais darbs ar aizbildņu ģimenēm Olaines pilsētā”. mērķis ir noskaidrot sociālpedagoģiskās darbības iespējas problēmu mazināšanā aizbildņu ģimenēs un izstrādāt programmu „Sociālpedagoģisko problēmu mazināšanā darbā ar aizbildņu ģimenēm Olaines pilsētā”. Darbā ir analizēti normatīvie akti, bērnu tiesību aizsardzības sistēma, kas saistīta ar bāreni un bez vecāku gādības palikušo bērnu, aizbildnība, kā ārpusģimenes alternatīvās aprūpes forma, zinātniskā literatūra par sociālpedagoģiskām problēmām aizbildņu ģimenēs, un veikta Olaines pilsētas aizbildņu ģimeņu sociālpedagoģisko problēmu izpēte. Praktiskajā daļā tika izstrādāta programma un veikta tās pilna aprobācija un iegūto rezultātu analīze. Programmas mērķis - aizbildņiem un aizbildnībā esošajiem bērniem bāreņiem un bez vecāku gādības palikušajiem bērniem kopīgi novērst, mazināt vai pārvarēt raksturīgākās sociālpedagoģiskās problēmas un uzlabot savus dzīves apstākļus, tajā pašā laikā palielinot kopības sajūtu, vienotību, motivāciju un atbalstu. Atslēgas vārdi: aizbildnis, aizbildnība, aizbildņu ģimene, ārpusģimenes aprūpe, bārenis un bez vecāku gādības palikušais bērns, socializācijas process, sociālpedagoģiskā darbība.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Diploma paper “Social pedagogical work with guardian families at Olaine town” is to find out the possibilities of social pedagogical activities in order to lessen the problems in guardian families and to work out a program “The lessening of social pedagogical problems in work with guardian families at Olaine town”. The author of the present Diploma paper has analyzed the normative documents, the system of protecting the children’s rights which is connected with the guardianship of the orphan and the child left without the parents’ care as well as the out-of-family alternative care form, scientific literature about the social pedagogical problems in the guardian families and has carried out practical study of the social pedagogical problems faced by guardian families at Olaine town. Practical part of the paper consists of the program, which was worked out and fully approbated and the results have been analyzed. The aim of the program is for the guardians and the children orphans and those left without parental care under the guardianship acting together to avoid, lessen or overcome the most characteristic social pedagogical problems and to improve their living conditions, thus at the same time increasing the sense of togetherness, the unity, motivation and support. KEY WORDS: guardian, guardian family, guardianship, orphan and the child left without parental care, out-of-family care, socialization process, social pedagogical activity.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālpedagoģiskais darbs ar aizbildņu ģimenēm Olaines pilsētāen_US
dc.title.alternativeSocial pedagogical work with guardian families at Olaine townen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record