Sociālā pedagoga darbs ar nepilnām ģimenēm bērnu brīvā laika plānošanā Ķekavas pagasta Sociālā dienestā
Author
Smirnova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Jūlijas Smirnovas diplomdarbā „Sociālā pedagoga darbs ar nepilnām ģimenēm bērnu brīvā laika plānošanā Ķekavas pagasta Sociālā dienestā” analizēti riska faktori nepilnās ģimenēs un sociāpedagoģiskās darbības iespējas, strādājot ar nepilnām ģimenēm.
Analizējot situāciju nepilnās ģimenēs Ķekavas pagastā, kā viena no problēmām tika konstatēta, ka bērni bieži kavē skolu, klaiņo un nav iesaistīti ārpusstundu nodarbībās. Nepilnās ģimenēs vecāku aizņemtība, situācijas neizpratne un sliktie materiālie apstākļi ir galvenie iemesli, kāpēc vecāki neinteresējas par bērnu iesaistīšanu ārpusstundu nodarbībās.
Izstrādāta programma darbam ar nepilno ģimeņu vecākiem un bērniem Ķekavas pagastā, bērnu brīvā laika plānošanā, veikta tās aprobācija un aprobācijā iegūto rezultātu analīze.
Atslēgvārdi: ārpusstundu nodarbības, brīvais laiks, sociāpedagoģiskā darbība In Julija Smirnova’s diploma paper„The social educater’s work with the one-parent families in children’s spare time planning in the Social service of the district of Kekava”
there are analysed the risk factors of the one-parent families and the opportunities of the social pedagogycal work with the one-parent families.
Analyzing the situation in the one-parent families in the district of Kekava, as one of the problems there was found that the children often do not attend school, are on the road and are not involved in the out-of-school activities. The parents’ employment, misunderstanding the situation and poor economic conditions in the one-parent families are the main reasons why parents do not pay attention to the involvement of their children into the out-of-school activities.
The program for the work with the children and parents of the one-parent families in the district of Kekava in the children’s spare time planning was developed. As well as the program was tried and the achieved results were analyzed.
Keywords: out-of-school activities spare time, social pedagogycal work