Skolēnu pozitīvu motivāciju noteicošie faktori sporta izglītībā skolā.
Author
Kaņepe, Vēsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Kanepe, V.(2009). Skolēnu pozitīvu motivāciju noteicošie faktori sporta izglītībā skolā.
Maăistra darbs.
Maăistra darbā ir 80 lappuses, 16 attēli, 6 tabulas, un 5 pielikumi. Darbā bibliogrāfiski
kopā iekĜauti 76 avoti: 57 latviešu valodā, 13 - angĜu valodā, 6 - krievu valodā.
Pētījuma mērėis: analizēt skolēnu pozitīvas motivācijas noteicošos faktorus sporta
izglītībā skolā.
Maăistra darbs sastāv no ievada, 5 nodaĜām, pārskata tabulām un attēliem,
secinājumiem, izmantotās literatūras un interneta resursu saraksta. Pirmajā nodaĜā teorētiski
sniegts teorētisks pārskats par sportu kā pilnvērtīgas dzīves sastāvdaĜu. Otrajā nodaĜā
apkopotas atziĦas par sportu izglītības sistēmā – standartu, mērėi, uzdevumiem un vērtēšanu.
Trešajā nodaĜā rakstīts par sporta stundu noteicošiem iekšējiem un ārējiem faktoriem.
Ceturtajā nodaĜā pamatota skolēnu fiziskā sagatavotība dažādos vecumposmos. Piektajā
nodaĜā aprakstīts pētījums par N. vidusskolas sporta modeĜa izveidi, par skolēnu pozitīvas
motivācijas noteicošo faktoru sporta izglītībā skolā analizēšanu, par šī pētījuma norisi,
analīzi un rezultātiem.
Atslēgas vārdi: sports, sporta izglītības sistēma, sporta modelis, pozitīva motivācija. Kanepe, V.(2009). Determinant Factors of Students' Positive Motivation in Sport
Education at School. Master Paper.
Master Paper contains 80 pages, 16 pictures, 6 tables and 5 appendices. 76 bibliography
sources: 57 - in Latvian, 13 - in English and 6 - in Russian were used in the research.
The aim of the research: to analyse the determinant factors of students’ positive
motivation in sport education at school.
Master Paper consists of the introduction, 5 chapters, survey tables and pictures,
conclusions, the list of the bibliography and the Internet sources. Chapter 1 gives a
theoretical report on sport as a component of a fulfilled life. Chapter 2 deals with the verities
about sport in the sport education system – standard, goals, objectives and evaluation.
Chapter 3 discusses the determinant internal and external factors of sport lessons. Chapter 4
provides arguments about students’ physical training in different age groups. Chapter 5
describes the research on a sport model development at N. Secondary School, the analysis of
the determinant factors of students’ positive motivation in sport education at school, the
process, the analysis and the results of the research.
Key words: sport, sport education system, sport model, positive motivation.