Show simple item record

dc.contributor.authorŽeļezcova, Melitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:35Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14166en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11914
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Skolas vadības loma IKT ieviešanā un pielietošanā izglītības iestādes mācību procesā”. Pētījuma aktualitāte balstās uz informācijas komunikāciju tehnoloģiju (IKT) ieviešanu un lietošanu mācību procesā un to ietekmi uz izglītības kvalitāti, kā arī skolas vadības lomu šā procesa īstenošanā. Maģistra darbā raksturota IKT loma un vajadzība izglītības iestādes pilnvērtīgai darbībai. Veikts apskats un analizēta skolas vadības loma informācijas komunikāciju tehnoloģiju ieviešanā un pielietošanā izglītības iestādes mācību procesā, analizēti, interpretēti un apkopoti aptaujā iegūtie rezultāti, noteikta vieta un loma, kuru ieņem skolas vadība ieviešot IKT izglītības iestādes mācību procesā, izglītojamo, skolotāju un vecāku attieksme pret informācijas komunikāciju tehnoloģijām kā mūsdienīga mācību procesa sastāvdaļas, noskaidrota IKT ietekme uz izglītības kvalitāti, noskaidrojot arī datoru un interneta pieejamību skolā. Atslēgvārdi: informācijas komunikāciju tehnoloģijas (IKT), skolas vadība, izglītības iestādes mācību process.en_US
dc.description.abstractThe theme of the master’s work is „The role of the school administration in the development in the academic processes in an educational institution”. The topicality of the research is based on the fact that ICT (Information Communication Technologies) are being actively implemented and used in teaching and learning processes as well as their substantial influence on quality of education. It is also tightly connected with the role of school administration. The master’s work gives characteristics of the role ICT plays and necessity it possesses in sustainable functioning in an educational institution. Observation and analysis of the school administration role in this process has been carried out. There has been a survey completed on these issues and the data obtained have been analysed, interpreted and summarised. As a result the role and place of school administration is determined along with students’, teachers and parents attitude towards ICT as a part of contemporary educational/academic process. The influence of ICT on the quality of education has been clarified taking into account availability of personal computers and the Internet connection. Key vocabulary: Information Communication Technologies (ICT), the school administration, the academic processes in an educational institution.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titleSkolas vadības loma IKT ieviešanā un pielietošanā izglītības iestādes mācību procesā.en_US
dc.title.alternativeThe role of the school administration in the development of ICT implementation in the academic process in an educational institution.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record