Spēle latviešu valodas stundās sākumskolēna izziņas darbības aktivizēšanai
Автор
Grigorjeva, Agita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Agita Grigorjeva „Spēle latviešu valodas stundās sākumskolēna izziņas darbības aktivizēšanai.”
Diplomdarbs veltīts mūsdienās aktuālam tematam – spēļu izmantošana latviešu valodas stundās, lai veicinātu skolēna izziņas darbību, radošo aktivitāti.
Diplomdarba mērķis ir noskaidrot spēļu izmantošanas iespējas latviešu valodas mācību procesā vispārizglītojošās skolās skolēna izziņas darbības aktivizēšanai.
Darba gaitā ir izpētīts, cik spēļu izmantošanas iespējas latviešu valodas stundās ir daudzveidīgas, tiek analizētas literārās un valodas spēles, spēles ar pierakstiem, lomu spēles u.c., un tas, kā ar to palīdzību skolēni apgūst prasmi salīdzināt, analizēt, sintezēt, vispārināt, kā spēle audzina skolēnos gribu un rosina pozitīvas emocijas mācīšanās procesā. ” Play at the Latvian language lessons for activating the primary school pupils’ cognitive activity” by Agita Grigorjeva
This diploma paper is devoted to the actual theme nowadays- use of plays at the Latvian language lessons to promote students’ cognitive actions and creative activity.
The aim of my diploma paper is to make out possibilities of the play use at the Latvian language teaching process to activate the student’s cognitive actions in comprehensive schools.
I have researched in my diploma paper, how multiform possibilities of the play use are at the Latvian language lessons.I have analysed literary and language lessons, the plays with notes, role plays and others.I have studied how students acquire skills to compare, analyse, synthesize,generalize using the plays, how the play educates will to the schoolchildren and how it promotes positive emotions at the learning process.