Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zentaen_US
dc.contributor.authorNikandrova, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:37Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:37Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14383en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11933
dc.description.abstractDiplomdarbs „Didaktiskā spēle skolēna mutvārdu runas attīstībai latviešu valodas stundās1.klasē” veikts ar mērķi noskaidrot didaktiskās spēles izmantošanas metodiskās iespējas skolēnu runas attīstībai latviešu valodas stundās1.klasē. Diplomdarbs sastāv no 3 daļām. 1.daļā tiek raksturota runa un valodas, valodas un domāšanas mijsakarības. 2.daļā tiek aplūkotas jaunākā skolas vecuma bērnu attīstības īpatnības un to respektēšana pedagoģiskajā procesā. 3.daļā aplūkotas didaktiskā spēle no teorētiskā un praktiskā viedokļa skolēnu runas attīstībai latviešu valodas stundās 1.klasē. Bakalaura darba apjoms ir 71 lappuses, tajā ir 5 attēli un pievienoti 18 pielikumi. Darbā izmantoti 34 literatūras avoti. Veiktajā pedagoģiskajā pētījumā konstatēts, ka didaktisko spēļu izmantošanas iespējas ir daudzveidīgas un tās var izmantot dažādos stundas posmos. Didaktiskās spēles ir īpaši piemērotas jaunākā skolas vecuma skolēniem, jo ar to palīdzību ir iespējams latviešu valodas apguvi padarīt patīkamu, aizraujošu un interesantu, izziņas interešu veicinošu un darboties rosinošu. Respektējot didaktiskās spēles nozīmi izziņas darbības veicināšanai jaunākās skolas vecuma bērniem. Spēle ir lielisks veids, kā iemācīt bērniem runāt, kā palīdzēt bērnam darboties mērķtiecīgi un kā mudināt cilvēku saprast dzīvi. Pedagoģiskajā pētījumā apstiprinājās didaktisko spēļu izmantošanas iespējas runas attīstībai pamatojoties uz veikto pedagoģisko vērojumu, kā arī apkopojot skolotāju un skolēnu aptaujas rezultātus.en_US
dc.description.abstractDiploma “Didactic game for the development of pupil’s oral language in the Latvian language lessons in Grade 1” with the aim to clarify the didactic games methodological options for the development of students speaking the Latvian Language in Grade 1. Diploma of 3 parts. 1.Part is described in the speech and language, language and thinking correlation. 2.Part discusses the most recent school – age children development sectors, and the respect for the pedagogical process. 3.Part deals with didactic game from a theoretical and practical point of students of speech development of the Latvian Language in Grade 1. Bachelor`s volume of work is 71 pages, there are 5 files and added to the Annex 18. The paper used 34 sources. Pedagogical study conducted found that teaching the use of gaming opportunities are diverse and may be used at different stages of the hour. Didactic games are especially suited to younger school – age students, since it is possible to make the Latvian language learning enjoyable, exciting and interesting, cognitive interest of promoting and challenging work. Respecting the role of cognitive didactic games to promote the latest school – age children. The game is a great way to teach children to speak, how to help your child to act purposefully and to encourage people to understand life. Pedagogical study confirmed the use of didactic games speech development opportunities for improving the pedagogical basis of observation, as well as the compilation of teacher and student survey results.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDidaktiskā spēle skolēna mutvārdu runas attīstībai latviešu valodas stundās 1. klasēen_US
dc.title.alternativeDidactic game for the development of pupil’s oral language in the Latvian language lessons in Grade 1en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record