dc.contributor.advisor | Stramkale, Ligita | en_US |
dc.contributor.author | Kaša, Dace | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:35:38Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:35:38Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 14626 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11939 | |
dc.description.abstract | Dace Kaša diplomdarbā ,,Pašgatavoti skaņu rīki jaunākā skolas vecuma bērnu muzicēšanas procesā”, noskaidro skolēnu zināšanas un prasmes par pašgatavotiem skaņu rīkiem gan to gatavošanas procesā, gan muzicēšanas procesā. Noskaidrotas kādas ir skolotāju un skolēnu domas par pašgatavotajiem skaņu rīkiem un to pielietojumu mūzikas nodarbībās. Vai skaņu rīku pielietojums mūzikas nodarbībās uzlabo un pilnveido skolēnu saskarsmes prasmes? Kā šis process uzlabo mācību darbu?
Praktiski pārbaudītas iespējas skolēniem darināt pašgatavotus skaņu rīkus un tos izmantot mūzikas stundās.
Pētījuma mērķis analizēt pašgatavotos skaņu rīkus un izmēģinājuma darbībā noteikt to pielietojuma iespējas mūzikas stundās.
Pētījuma uzdevumi:
1. Analizēt mūzikas stundu būtība 1.-4. klasēs
2. Raksturot pašdarināto skaņu rīku iedalījumu un izmantošanas iespējas mūzikas apguvē.
3. Izstrādāt izmēģinājuma darbības plānu un izanalizēt pētījumā
iegūtos rezultātus un izveidot rekomendācijas skolotājiem pašgatavoto skaņu rīku izmantošanai skolēnu muzicēšanas procesā.
Atslēgvārdi: muzicēšana, mūzika, mūzikas apguve, pašgatavoti skaņu rīki, skaņu rīki. | en_US |
dc.description.abstract | Dace Kasa – In the Diploma paper „Self-made Sound Tools in the Process of Playing Music in the Primary School”- tries to clarify students’ knowledge and skills about self–made sound tools in the study process as well as in the process of playing music. The teachers’ and students’ thoughts about self-made sound tools and direct usage in music lessons are being elicited. Does the usage of the sound tools in the music lessons improve and enhance students’ social skills? How does the process improve the work?
Practical tested options for student`s to made self-made sound tools and use them for music lessons.
The aim of the research: to analyse self-made sound tools and to identify its usage possibilities in music lessons by experimental activity.
The hypotheses of the research: If students use self-made sound tools regularly in music lessons, social skills will improve.
The assignments of the research:
1.To analyse the essence of the music lesson in the form 1st.-4th.
2.To characterize the division and the possibilities learning music using self-made sound tools
3.To pilot the plan of the experimental activities and to analyse the results from the research, and also to develop recommendations for teachers using self-made sound tools in the process of playing music.
Keywords: playing music, music, musical learning, self made sound tools, sound tools. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Pašgatavoti skaņu rīki jaunākā skolas vecuma bērnu muzicēšanas procesā | en_US |
dc.title.alternative | Self-made sound-making tools in the process of playing music of junior pupils | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |