Pasaku izmantošana 2-3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem veidošanā
Автор
Kuzika, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Дата
2011Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētījuma tēma: Pasaku izmantošana 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem veidošana.
Pētījuma mērķis: Izpētīt pasaku izmantošanu 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem veidošana.
Kvalifikācijas darbs sastāv no: ievada,5 nodaļam,nobeiguma,izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 23 vienībām,11 pielikumiem.
Pirmajā nodaļā ir veikta priekšstatu par lielumiem veidošanas teorētiska analīze.
Otrajā nodaļā veikta pasaku teorētiska analīze.
Trešajā nodaļā izskaidrots 2 – 3 gadu vecu bērnu vecumposma raksturojums.
Ceturtajā nodaļā analizēta pedagoģiskā pieredze par pasaku izmantošanu 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem veidošana.
Piektajā nodaļā aprakstīta pasaku izmantošana 2 – 32 gadu vecu bērnu priekšstatu par lielumiem veidošana eksperimentāla pārbaude.
Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze: 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšstati par lielumiem veidojas sekmīgi, ja izmanto pasakas „Mājiņa”, „Rausītis”, „Īkstīte”, „Spītīgas kazas”, „Trīs lāči”, „Maša un lācis”, „Rācenis”, „Sniegavīrs – pastnieks”. Topic of research: analysis of the exercing of fairy tales in the formation of perceptions about size by 2-3 year old children.
Objective of research: to analyze the exercing of fairy tales in the formation of perceptions about size by 2-3 year old children.
Thesis consists of:
- introduction part;
- five chapters;
- conclusion part;
- bibliography (twenty three units of literature and sources);
- eleven attachments.
First chapter has been devoted to theoretical analysis of the formation of perceptions about size.
In the second chapter author has theoretically analyzed fairy tales.
In the third chapter author has explained characteristics of the age group of 2 - 3 year old children.
In the fourth chapter author has analyzed the educational experience of the exercing of fairy tales in the formation of perceptions about size by 2-3 year old children.
In the fifth chapter author has described the experimental test of the exercing of fairy tales in the formation of perceptions about size by 2-3 year old children.
There was prooved the hypothesis during the study: the formation of perceptions about size by 2-3 year old children is successful when using such fairy tales as “Little Hut” (“Mājiņa”), “The Little Raund Bun” (“Rausītis”), “Thumbelina” (“Īkstīte”), “Stubborn Goats” (“Spītīgas kazas”), “Three Bears” (“Trīs lāči”), “Masha and the Bear” (“Maša un lācis”), “Turnip” („Rācenis”), “Snowman – Postman” (“Sniegavīrs – pastnieks”).