Show simple item record

dc.contributor.advisorNīmante, Ditaen_US
dc.contributor.authorPandalone, Agitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:39Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:39Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other16487en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11946
dc.description.abstractAgitas Pandalones kvalifikācijas darba „Hiperaktivitāte – pedagoģiskie risinājumi pirmskolas sagatavošanas grupā” mērķis ir teorētiski izpētīt un empīriski pārbaudīt hiperaktivitātes mazināšanas pedagoģisko risinājumu izmantošanas iespējas pirmskolā sagatavošanas grupā. Lai sasniegtu mērķi tika izvirzīti uzdevumi; 1.Analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par hiperaktivitāti. 2.Teorētiski pamatot un izstrādāt pedagoģiskos risinājumus pirmskolā sagatavošanas grupā hiperaktivitātes mazināšanai. 3.Empīriskā pētījumā apkopot datus un izvērtēt rezultātus. 4.Izstrādāt un ieviest individuālo plānu bērnam ar hiperaktivitātes pazīmēm X pirmskolas izglītības iestādē sagatavošanas grupā. Pētījuma hipotēze: izmantojot pedagoģiskos risinājumus ir iespējams mazināt hiperaktivitātes izpausmes pirmskolā sagatavošanas grupā. Darbs sastāv no 5 daļām. Teorētiskajā daļā trīs nodaļu apjomā tiek analizēta literatūra par hiperaktivitāti, tās cēloľiem, pazīmēm un iemesliem, tiek apkopoti hiperaktivitātes pedagoģiskie risinājumu iespējas pirmskolā un pirmskolas vecuma sagatavošanas grupas bērnu raksturojums. Empīriskais pētījums – ceturtajā un piektajā nodaļā - tiek apkopota veiktās izpētes gaita balstoties uz izvirzītajām hiperaktivitātes pazīmēm X pirmskolas izglītības iestādē sagatavošanas grupā, tiek aprakstīts, kā dati tika apkopoti, tiek atspoguļots, kā tika izstrādāts un ieviests individuālais plāns Emīlam hiperaktivitātes mazināšanai. Pētījumā tika apstiprināta izvirzītā hipotēze - izmantojot pedagoģiskos paľēmienus, ievērojot uzvedības korekcijas nosacījumus, ir iespēja mazināt hiperaktivitātes izpausmes pirmskolā sagatavošanas grupā. Darbs kopumā izklāstīts 90 lappusēs, 5 nodaļas, tajā iekļautas 8 tabulas un 13 attēli. Darbā izmantoti 34 literatūras avoti un pievienoti 30 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Agitas Pandalones professional qualification research paper “Hyperactivity – pedagogical solutions in preschool preparatory class” is to research and empirically test reduction of hyperactivity employing pedagogical solutions in preschool preparatory class. To achieve the aim following objectives were brought forward: 1. To analyze pedagogical and psychological literature about hyperactivity; 2. Theoretically substantiate and develop pedagogical solutions in preschool preparatory class for reduction of hyperactivity; 3. Collection and evaluation of research empirical data; 4. To develop and implement individual plan for a child with a hyperactivity signs in preschool education establishment preparatory class. Research hypothesis: By employing pedagogical solutions it is possible to reduce hyperactivity manifestations in preschool preparatory class. Research paper consists of five parts. Theoretical part consists of three chapters, which analyze literature about hyperactivity, its causes, signs and reasons. Research also displays collection of pedagogical solutions for hyperactivity reduction in preschool and also describes children in preschool age. Empirical research – in fourth and fifth chapter – the research process is described, on the basis of hyperactivity signs in preschool education establishment X preparatory class. Chapters describe how the data has been collected and how the individual plan for Emil’s is developed and implemented to reduce child’s hyperactivity. The research confirms hypothesis - by employing pedagogical solutions it is possible to reduce hyperactivity manifestations in preschool preparatory class. Research paper is composed of 90 pages, 5 chapters; it displays 8 tables and 13 images. Paper uses 34 literature sources and there are 30 annexes aten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleHiperaktivitāte - pedagoģiskie risinājumi pirmsskolas sagatavošanas grupāen_US
dc.title.alternativeHyperactivity – the pedagogical solutions in the preschool preparatory groupen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record