Dažādu metožu izmantošanas iespējas lasīšanas veicināšanai 2.klasē
Author
Grīnberga, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikāne, Ilze
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums „ Dažādu metožu izmantojuma iespējas lasīšanas veicināšanai 2. klasē.”. Darbs sastāv no ievada, 6 nodaļām, nobeiguma, kā arī pielikumiem. Darbā apskatīts par lasīšanas veicināšanas iespējām un metodēm.
Darba mērķis ir izpētīt dažādas metodes un analizēt to izmantošanas iespējas lasīšanas veicināšanai 2. klasē.
Darbā veikts empīrisks pētījums par skolēnu lasīšanas paradumiem, attieksmi pret grāmatām un ģimenes lomu skolēnu lasīt intereses veidošanā. Pētījumā izmantota anketēšana, intervija, pedagoģiskais eksperiments. Darbā analizēti pētījuma un pedagoģiskā eksperimenta rezultāti, izdarīti secinājumi The name of this work is “Opportunities of using different methods to promote reading in 2nd grade. The work consists of introduction, six sections, conclusion, and appendix. In this work are characterized opportunities and methods of reading promotion.
The aim of work is to explore different methods and analyze chance of its use to promote reading in 2.grade.
In this work is performed empirical research about student reading habits, attitude towards books and family's role in the development of reading interest. In research are used: survey, interview, and pedagogical experiment. In this work are analyzed results of research and experiment, made conclusions.