Mācību tēmas "Dekupāžas tehnikas" apguve mājturības un tehnoloģiju stundās 1.-4.klasē
Автор
Graudiņa, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Дата
2011Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbs „Mācību tēmas„ Dekupāžas tehnikas” apguve mājturības un tehnoloģijas stundās 1.- 4. klasē” mērķis ir izpētīt teorētiskās nostādnes un izstrādāt dekupāžas tehnikas apguves vingrinājumus visām četrām klašu grupām, kā arī, paredzēta šo vingrinājumu pārbaudīšana praksē un darbu analizēšana.
Teorētiskajā daļā analizēta speciālā literatūra un interneta resursi, lai izpētītu dekupāžas tehnikas procesu dažādību. Pedagoģiskā literatūra analizēta par skolēnu radošo darbību, sīko roku muskulatūras attīstību, uzmanības saglabāšanu, veidojot bērna personību.
Praktiskā daļā autore izstrādāja tematisko plānu, vingrinājumus 1.- 4. klasei, aprobēja tos praktiski un analizēja iegūtos rezultātus. The aim of the diploma work “Acquirement of the study theme „The techniques of decoupage” within the classes of housekeeping and technologies for students of 1st-4th grades” is to research the theoretical viewpoints, to work out the exercises of decoupage acquirement techniques for the four class groups as well as to
The theoretical part will cover analysis of the literature and information from the Internet recourses in order to research the diversity of decoupage techniques. Educational theory analyses creativity of students, development of tiny hand muscularity, keeping the attention, whilst creating child’s personality.
In the frames of practical part the author has outlined a thematic plan, compiled exercises for 1st- 4th grades, tested them and carried out the analysis of results.