• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību ekskursiju iespējas skolēnu praktiskās darbības iemaņu attīstīšanā dabaszinībās 4.klasei

Thumbnail
View/Open
299-17895-Paegle-Antra_ap06154.pdf (3.257Mb)
Author
Paegle, Antra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Antras Paegles diplomdarba „Mācību ekskursiju iespējas skolēnu praktiskās darbības iemaņu attīstīšanā dabaszinībās 4. klasei” mērķis ir izpētīt mācību ekskursiju iespējas skolēnu praktiskās darbības iemaņu attīstīšanā un izstrādāt mācību ekskursijas dabaszinību apguvei 4. klasei. Diplomdarbā analizēti teorētiskie viedokļi par mācību metodes organizācijas formu - mācību ekskursija, tā atbilstību VPS, piedāvātajai mācību priekšmetu programmai un bērnu vecumposma īpatnībām, kā arī, pētītas un analizētas skolēnu praktiskās darbības iemaņu attīstīšanas iespējas, izmantojot mācību ekskursijas. Diplomdarba autore analizējusi Dz. Albrehtas, A. Asafrejas, L. Karules, I. Puškareva, A. Golubevas, I. M. Rubanas, I. Stolas, V. Zelmeņa, L. Žukova un citu autoru darbus. Lai pārliecinātos, ka mācību ekskursijas ietekmē skolēnu praktiskās darbības iemaņu attīstību, diplomdarbā tika izstrādāta mācību ekskursiju programma dabaszinībās 4. klasei, izstrādātas un aprobētas mācību ekskursijas, veikta skolēnu apgūto prasmju izvērtēšana un notika skolēnu pašvērtēšana. Apkopojot un analizējot pētījumu gaitā iegūtos rezultātus, darba autore secina - mācību ekskursijās apgūtās un nostiprinātās prasmes ir veicinājušas praktiskās darbības iemaņu attīstību.
 
In the Diploma Paper, “Field Trip Possibilities for Developing Students' Practical Skills in Nature Science in Form 4” written by Antra Paegle, the aim is to study the field trip possibilities for developing students' practical skills and to develop field trips for acquiring nature science in form 4. In the Diploma Paper theoretical point of views about teaching method organization form – field trip, it's adequacy to VPS, study subject program offered and children's age group peculiarities were being analyzed. Furthermore, pupils' practical action skills development possibilities using field trips were also studied and analyzed. The author of the Diploma Paper also analyzed other authors' works, such as: Dz. Albrehta, A. Asafreja, L. Karule, I. Puškarevs, A. Golubeva, I. M. Rubana, I. Stola, V. Zelmenis, L. Žukovs and others. To be convinced that field trips are influenced by pupils' practical action skills development, in the Diploma Paper the program of the field trip was developed in nature science in form 4. Next, field trips were developed and approbated, skills, which pupils achieved, were evaluated and pupils' self assessment occurred. To summarize and analyze the results appeared during the research, the author of the Diploma Paper concludes – the skills obtained and mastered in field trips were promoting development of practical action skills.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11991
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV