Show simple item record

dc.contributor.advisorKangro, Andrisen_US
dc.contributor.authorLeismane, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:55Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other19798en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12015
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir «Pirmsskolas pedagogu darba kvalitātes vērtēšana», kas pēdējos gados kļuvusi īpaši aktuāla un diskutējama, jo kopš 2009. gada Latvija saņem atbalstu izglītības kvalitātes un efektivitātes uzlabošanai piedaloties Eiropas Sociālā fonda (turpmāk tekstā - ESF) projektā „Pedagogu konkurētspēja izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos”, kurā viena no aktivitātēm paredzēta pedagogu darba kvalitātes sistēmas, tai skaitā arī pirmsskolas izglītības pedagogu darba kvalitātes novērtēšanas sistēmas aprobēšanai. Tāpēc darba autore šo tēmu nolēma izpētīt ar mērķi: izanalizēt un empīriski pārbaudīt ESF projekta „Pedagogu konkurētspēja izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos” 3. aktivitātē izstrādātā pedagogu darba novērtēšanas procesa un kritēriju piemērotību pirmsskolas izglītības pedagogu profesionālās darbības novērtēšanai, un izstrādāt priekšlikumus, kas uzlabotu novērtēšanas sistēmu atbilstoši pirmsskolas specifikai. Pētījuma rezultātā, pamatojoties uz zinātnisko literatūru, respondentu viedokļiem un autores pieredzi pirmsskolas izglītības iestādē, autore izstrādāja ieteikumus pirmsskolas pedagogu darba kvalitātes novērtēšanas procesa uzlabošanai un izstrādāja veidlapas ar kuru palīdzību pirmsskolas izglītības iestādes audzēkņu vecāki/ aizbildņi varētu vērtēt pedagoga darbības kvalitāti, kļūstot par līdzdalībniekiem šajā procesā.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Master thesis is „Quality assessment of pedagogue work in pre-schools” that in recent years have become particularly topical and discussable, as since 2009 Latvia is receiving the support for improvement of education quality and efficiency by participating in the project of European Social Fund (hereinafter referred to as ESF) “Raising competitiveness of pedagogues in the conditions of education system optimization”, where one of the activities is provided for approbation of quality system of pedagogue work, including the quality assessment system of pedagogue work in pre-schools. Therefore the author of the thesis had decided to investigate this theme with the objective: to analyse and empirically verify the suitability of the pedagogue work assessment process and criteria developed under the 3rd activity of ESF project “Raising competitiveness of pedagogues in the conditions of education system optimization”, and to make the recommendations that would improve the assessment system according to the specifics of preschool.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titlePirmskolu pedagogu darba kvalitātes vērtēšana.en_US
dc.title.alternativePreschool Pedagogue Working Quality Appreciatian.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record