Show simple item record

dc.contributor.advisorKaņepēja, Ruta Ināraen_US
dc.contributor.authorDombrovska, Anceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:56Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20100en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12023
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: „Trīs līdz četrus gadus vecu bērnu runas aktivizēšana ārpusnodarbību laikā sižeta lomu rotaļās.” Autore: Ance Dombrovska Zinātniskā vadītāja: prof., Dr. paed.: Ruta Ināra Kaņepēja. Kvalifikācijas darbā pētīti faktori, kas nosaka un ietekmē runas attīstību trīs līdz četrus gadus veciem bērniem. Teorētiskajā daļā analizētas zinātniskās literatūras atziņas par runas un valodas attīstības nosacījumiem, trīs līdz četrus gadus vecu bērnu attīstības īpatnībām, rotaļu būtību un nozīmi trīs līdz četrus gadus vecu bērnu runas attīstībā. Empīriskajā daļā aprakstīta pētījuma gaita, kuras laikā tika veikta rotaļu kopas aprobācija un salīdzināta bērnu runas aktivitāte pētījuma sākumā un beigās. Pētījuma rezultāti atspoguļoti tabulās. Secinājumi: sižeta lomu rotaļa rotaļas ir vienas no veiksmīgākajiem rotaļu veidiem bērnu runas aktivizēšanā. Atslēgas vārdi: pirmsskolas izglītības iestāde, trīs līdz četrus gadus veci bērni, runa un valoda, sižeta lomu rotaļas.en_US
dc.description.abstractThe theme of the research paper: Speech activation in children aged three to four years with the help of thematic role play games as a part of extra-curricular activities. Author of the research paper: Ance Dombrovska Supervisor of the research paper: Professor, Dr. paed.: Ruta Ināra Kaņepāja The research paper explores factors that produce and influence speech development in children aged three to four years. The theoretical part analyses the conclusions in scientific literature about the conditions of speech and language development, the pecularities of the development of children aged three to four years, the nature and meaning of games in speech development in children aged three to four years. The emphyrical part reflects the research, which was done as an experiment with the approbation of a play group, comparing the activity of children's speech at the beginning and end of the experiment. The research findings are reflected in the charts. The research findings and conclusions indicate that thematic role play games are one of the most successful in activation of children's speech. Key words: Pre-school educational institution, children aged three to four years old, speech and language, thematic role play gamesen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleTrīs līdz četrus gadus vecu bērnu runas aktivizēšana ārpusnodarbību laikā sižeta lomu rotaļāsen_US
dc.title.alternativeSpeech activation in children aged three to four years with the help of thematic role play games as a part of extra-curricular activitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record