Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorIvaščenko, Natālijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:57Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:57Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20494en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12030
dc.description.abstractDarbs „Vizualizācijas metodes izmantošana matemātikas apguvē jaunāko klašu skolēniem ar mācīšanās traucējumiem” veltīts vienai no aktuālākajām problēmām parastajā vispārizglītojošajā skolā. Darba autore: Natālija Ivaščenko. Darbā pētīta vizualizācijas ietekmes nozīme uz matemātikas apgūšanu bērniem ar mācīšanās grūtībām. Matemātikas apguve sagādā grūtības ne tikai bērniem ar uztveres traucējumiem, bet bieži grūtības ir arī vairāku tēmu apguvē. Skolotāja uzdevums ir palīdzēt skolēnam apgūt grūtās tēmas, tāpēc vizualizācijas metodes ir īpaši labas. Darbā tika izpētīta dažu zinātnieku, psihologu un pedagogu atziņas par psihiskās attīstības aizturēm. Tika piedāvātas rekomendācijas un izstrādāti dažādu mācību stundu konspekti darbam ar bērniem, kam ir mācīšanas grūtības. Pētījuma autore secina, ka darbs ir nozīmīgs sākumskolas skolotājiem un specialajam skolotājam matemātikas mācīšanā. Atslēgas vārdi: psihiskās attīstības aizture, mācīšanās traucējumi, vizualizācija, jaunāko klašu skolēni, matemātikas apguvē.en_US
dc.description.abstractThe theme of the research is ‘The Use of Visualization Method at Maths Lessons Working with Primary School Students with Learning Disorders’. The research reveals current issues at secondary school. The author’s name is Natalija Ivashchenko. The research is about the influence of visualization on the process of maths learning among students with learning difficulties. Maths is a difficult subject for a vast number of students, and especially for those who have learning disorders. Difficulties usually appear in a range of units. Teacher’s duty is to facilitate students’ learning through a variety of methods, and visualization is one of the most effective ones. In the research the author analyses scientific pedagogic and psychological literature on children psychical development troubles. The author prepared recommendations and produced lesson plans for students with problems in studies. The research is important for primary school teachers and special educators in the maths teaching process. Key words: psychical development trouble, learning difficulties / disorders, visualization, primary school students, maths learning.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVizualizācijas metodes izmantošana matemātikas apguvei jaunāko klašu skolēniem ar mācīšanās grūtībāmen_US
dc.title.alternativeUse of the visualization method in the acquisition of mathematics in working with younger pupils having learning difficultiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record