dc.contributor.advisor | Kangro, Andris | en_US |
dc.contributor.author | Opikova, Jūlija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:35:59Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:35:59Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 21331 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12049 | |
dc.description.abstract | Pētījuma mērķis: noskaidrot un izvērtēt X profesionālās izglītības iestādes izglītības procesa kvalitāti, izstrādāt rekomendācijas izglītības iestādes mācību darba pilnveidošanai un turpmākai attīstībai.
Darbs sastāv no trim nodaļām – divām teorētiskajām un empīriskās. Pirmajā nodaļā pētīts kvalitātes jēdziens, nosakot mūsdienu izglītības kvalitātes vērtēšanas kritērijus. Otrajā nodaļā centrālā uzmanība pievērsta profesionālās izglītības saturam, profesionālās izglītības kvalitāti ietekmējošajiem faktoriem.. Empīriskajā daļā ir analizēta konkrēta profesionālā skola, aptaujāti tās audzēkņi, skolotāji un darba devēji. Šo aptauju mērķis – atklāt dažādu iesaistīto pušu attieksmi un konkrētās skolas izglītības kvalitātes vērtējumu.
Atslēgas vārdi: profesionālā izglītība, izglītības kvalitāte, sociālais dialogs, kvalifikācija, kompetence | en_US |
dc.description.abstract | The aim of research: to state and evaluate the quality of the process of education, work out recommendation for further development and accomplishment of the studying process at the educational establishment.
The work consists of 3 parts: two theoretical and one practical research unit. In the first part the question of quality is investigated. In the second part the main attention is devoted to the content of vocational education and to the factors which influence the quality of vocational education. In the research part a definite vocational school is analysed. Students, teachers and employers are inquired. The aim of these inquiries is to discover and reveal different attitudes and points of view to the quality of education at the school.
Key words: vocational education, quality of education, social dialogue, qualification, competence | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Izglītības vadība | en_US |
dc.title | Izglītības kvalitāte X profesionālajā vidusskolā. | en_US |
dc.title.alternative | Quality of Education in X Vocational Secondary School. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |