dc.contributor.advisor | Kangro, Ilze | en_US |
dc.contributor.author | Dobuma, Sanita | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:00Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:00Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 21607 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12054 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba tēma ir ”Kombinētā mācīšanās vācu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolas klasēs”. Diplomdarbā tiek apskatīta kombinētās mācīšanās vācu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolas klašu skolēniem, izmantojot mūsdienu tehnoloģijas.
Darbā ietvertas anotācijas latviešu, angļu un vācu valodās, ievads, teorētiskā daļa ar 4 nodaļām un apakšnodaļām, praktiskā daļa ar 4 nodaļām un apakšnodaļām, secinājumi, izmantotās literatūras un interneta avotu saraksts. Pielikumā ir pievienoti prakses laikā izmantotie materiāli un stundu apraksti.
Darba mērķis: izpētīt kombinētās mācīšanās izmantošanas iespējas vācu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolas klasēs.
Darbā tika izpētīts, ka kombinētās mācīšanās pielietošana, izmantojot mūsdienu tehnoloģijas, motivē skolēnus apgūt vācu valodu kā svešvalodu.
Diplomdarba teorētiskajā daļā analizēta pedagoģiskā un metodiskā literatūra par diplomdarba tēmu.
Praktiskā daļa ir izstrādāta, pamatojoties uz prakses laikā skolā vācu valodas stundās veikto pētījumu, pielietojot kombinēto mācīšanos, piedāvājot skolēniem uzdevumus no dažādiem interneta portāliem, veicot stundu novērošanu un skolēnu uzvedības novērošanu mācību procesā, kā arī analizējot aptaujas datu rezultātus. Būtiskākie autores secinājumi ir šādi:
1)kombinētās mācīšanās pielietošana vācu valodas stundās, izmantojot mūsdienu tehnoloģijas, uzlabo valodas apguves procesu un palīdz skolēniem apgūt svešvalodu, radot lielāku interesi par mācību procesu.
2)kombinētā mācīšanās rada iespēju pielietot dažādus interneta tiešsaistes uzdevumus vācu valodas stundās, atvieglojot mācību stundas procesu un motivējot skolēnus mācīties vācu valodu. | en_US |
dc.description.abstract | The theme of the Diploma Paper is “Combined Learning Techniques in German as a Foreign Language Classes in Secondary school”. The Diploma paper looks at the combined learning in German as a foreign language lessons in secondary classes applying the modern technologies.
The Diploma paper consists of the summary in Latvian, German and English, introduction, theoretical part with four chapters and subchapters, the practical part with four chapters and subchapters, conclusions, suggestions and bibliography as well as the list of the used internet sites. The Appendix contains materials used during the teaching practice and lesson descriptions.
The aim of the Diploma paper: to research the possibilities of using the combined learning in German as a foreign language lessons in secondary school.
It was explored in the Diploma paper that the use of combined learning techniques applying modern technologies motivates students to learn German as a foreign language.
The theoretical part of the Diploma paper analyzes pedagogical and methodological literature on the related theme.
The practical part of the Diploma paper was worked out on the basis of the study carried out in German lessons during the teaching practice applying the combined teaching, offering students tasks from different internet sites, observing the lessons and students’ behavior in the teaching/learning process as well as analyzing the results of the question airing. The author has come to the following conclusions:
1)The combined learning in German lessons using modern technologies improves the language acquisition process and helps students master the language creating greater interest about the teaching/learning process.
2)The combined learning creates the possibility to use different on-line tasks in German lessons thus making the teaching/learning process in the lesson easier and motivating students to learn the German language. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Kombinētā mācīšanās vācu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolas klasēs | en_US |
dc.title.alternative | Blended Learning for German as the Foreign Language Classes in Secondary School | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |