Show simple item record

dc.contributor.advisorAugustāne, Intaen_US
dc.contributor.authorVovere, Reaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:02Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:02Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21897en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12065
dc.description.abstractSkolotāja pieredzes darbs “Interneta Video Iesaistīšana Klausīšanās Prasmju Attīstībā Angļu Valodas Stundās 11.Klases Skolēniem” demonstrē profesionālās zināšanas un prasmes, kuras iegūtas studējot Latvijas Universitātē, lai kļūtu par vidusskolas angļu valodas skolotāju. Autore Rea Vovere ir skolotāja Jaunjelgavas vidusskolā, kurā tika veikts šis pētījums, kura vadītāja ir vides zinātņu maģistre un lektore Inta Augustāne. Pētījuma metode ir atsevišķa gadījuma pētījums, kurā tiek noskaidrots, kā teorija par klausīšanās prasmēm var palīdzēt praksē uzlabot šīs prasmes, izmantojot interneta video. Pētījumā tika izmantotas šādas datu vākšanas metodes ar sekojošiem rezultātiem: 1) studentu un skolotāju anketēšanas un aptaujas norādīja auditorijas pozitīvo attieksmi pret tehnoloģiju un interneta video lietošanu angļu valodas mācīšanā, jo tie piedāvā klausīties autentisku angļu valodu, ilustrē kultūrsituāciju, ir motivējoši un iesaistoši; 2) noslēguma testēšana apliecināja skolēnu klausīšanās prasmju uzlabojumu, salīdzinot ar ievadtestēšanu; 3) intervija ar pieredzes bagātu angļu valodas skolotāju ilustrē tehnoloģiju lietošanas priekšrocības angļu valodas mācīšanā. Autore ir izveidojusi ilgtermiņa stundu plānu un stundu plānus klausīšanās prasmju attīstīšanai, iesaistot interneta video kā pamatu pašas sastādītiem klausīšanās uzdevumiem. Pētījuma autore secina, ka interneta video klausīšanās ir atšķirīga no citiem klausīšanās avotiem, jo tā ietver ne tikai audiālu, bet arī vizuālu informāciju. Video atvieglo informācijas uztveri, jo tie satur gan ekstralingvistisku, gan paralingvistisku papildinformāciju, tāpēc vispirms notiek skatīšanās, pēc kuras izpilda vispārīgos klausīšanās uzdevumus, bet otrā reize ietver tikai klausīšanos un detalizēto klausīšanās uzdevumu izpildi. Pētījuma rezultāti pierāda, ka interneta video klausīšanās uzdevumu veikšana attīsta skolēnu spēju saprast autentisku angļu runu, bez tam sniedzot arī reālu informāciju par pasauli, tādējādi tiek attīstītas gan komunikatīvā un valodas kompetence, gan sociokultūras kompetence.en_US
dc.description.abstractThe Teacher’s Portfolio ”Online Videos in Improving Listening Skills in English Lessons to Form 11 Students’’ demonstrates the professional knowledge and skills gained during the studies at University of Latvia to become a teacher of English at a secondary school. The author Rea Vovere is a teacher at Jaunjelgava Secondary School where the research was done monitored by the advisor Mg.sc.env., lecturer Inta Augustāne. The research method is a case study to find out how theory on listening skills can help in practice to improve students’ listening skills using online videos which provide authentic English. Following data collection methods were used with such outcomes: 1) questionnaires and evaluations showed students’ and teachers’ positive attitude towards using technologies and online videos in ELT, because they present authentic English and cultural background, are motivating and encouraging; 2) post-testing showed the improvement in students’ online video listening skills compared with the pre-test results; 3) an interview with an experienced English teacher illustrates the advantages of using technologies in EL lessons. The author has designed a long-term plan and lesson plans for improving listening skills by implementing online videos which are used as a base for self-designed listening tasks. The author of the research concludes that online video listening is different from other sources of listening, because the input is not only aural, but also visual. Video can help listening with paralinguistic and extralinguistic information, which sets up background knowledge and schemata and build context for understanding. Thus, students first watch and listen to a video and after the first time do listening for gist task, then they listen (without watching) and do the listening for details task. The results of the research proved that practicing online video listening improves the students’ ability to identify, understand and interpret the authentic linguistic messages and perceive the utterances, besides that these videos contain real-world information, therefore they improve both communicative language and general competences.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInterneta video iesaistīšana klausīšanās prasmju attīstībā angļu valodas stundās 11. klases skolēniem (SPD)en_US
dc.title.alternativeOnline videos in improving listening skills in English lessons to Form 11 students (TP)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record