dc.contributor.advisor | Marčenko, Jeļena | en_US |
dc.contributor.author | Čaupenoka, Ludmila | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:02Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:02Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 21924 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12066 | |
dc.description.abstract | Čaupenoka Ludmila. Multiplikācijas filmu izmantošana krievu valodas kā svešvalodas apguvē 5. – 6.klasē. – Rīga. 2012. – 80 lpp.
Diplomdarbs ir veltīts krievu valodas kā svešvalodas mācīšanas problēmām Latvijā. Autore piedāvā apmācības sākumposmā izmantot animācijas filmas. Sākumposma ilgums ir 70 mācību stundas, šajā laikā tiek veidoti saziņas pamati. Pētījuma autore balstās uz mūsdienīgām pieejām un inovatīvām metodēm svešvalodu mācīšanā. Animācijas filma rada mācēnos pozitīvu noskaņojumu, iesaista viņus aktīvā valodas apguvē. Pamatojoties uz literatūras avotu analīzi, bērnu īpatnībām un prasmēm, skolēnu un skolotāju anketēšanu, kā arī savu personisko pieredzi autore ir izvēlējusies sižetus 6. klasei, izstrādājusi tiem piemērotus uzdevumus un sniedz savus ieteikumus animācijas filmu izmantošanai. Diplomdarbam ir pievienots disks ar videosižetiem. Diplomdarbs būs noderīgs svešvalodu pasniedzējiem un visiem, kas vēlas ar interesi mācīt un mācīties.
Atslēgas vārdi: multiplikācijas filma, krievu valoda kā svešvaloda, sākumposms, īpatnības, rekomendācijas, kompetence. | en_US |
dc.description.abstract | Chaupenok Ludmila. The Usage of Cartoons at the Lessons of Russian as a Foreign Language in the 5-th and 6-th Forms. – Riga. 2012 – 80 p.
The work is devoted to the teaching of Russian as a foreign language in Latvia. The author proposes to use cartoons in the initial stage of learning. The initial stage contains 70 hours of training, during which the basis of communication is formed. In the study, the author relies on modern approaches to the study of foreign languages, using innovative methods. Animation creates a positive attitude, involves students in active language environment. Based on the analysis of literary sources, characteristics and abilities of children, questioning students and teachers and using own teaching experience, the author selected the stories for 6-th grade, has developed tasks to them and makes recommendations on the use of cartoons. CD with videos is attached. The work will be useful for teachers of foreign languages and for all, who wants to learn and teach interesting.
Key words: animated cartoon, Russian as a Foreign Language, individuality, recommendatory, competence. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Multiplikācijas filmu izmantošana krievu valodas kā svešvalodas apguvē 5.-6. klasē | en_US |
dc.title.alternative | Usage of Cartoons in the Lessons of Russian as a Foreign Language in the Forms 5 and 6 | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |