Komunikatīvo lasīšanas prasmju attīstīšana krievu valodas kā svešvalodas apguvē pamatskolā
Author
Sizova, Inna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Sizova Inna. Komunikatīvo lasīšanas prasmju attīstīšana krievu valodas kā svešvalodas apguvē pamatskolā. – Rīga, 2012. – 86 lpp.
Darbā pētīts komunikatīvo lasīšanas prasmju veidošanas process un izstrādātas metodiskās rekomendācijas lasīšanas prasmju attīstīšanai krievu valodas kā svešvalodas stundās. Pētījumā tika noteikti faktori, kas ietekmē teksta jēgas izpratnes procesu, izstrādāti principi mācību procesa organizēšanai un kritēriji mācību tekstu izvēlei, kā arī doti uzdevumu piemēri. Šo pētījumu var ieteikt svešvalodu skolotājiem un tiem, kas apgūst krievu valodu kā svešvalodu.
Atslēgas vārdi: komunikatīvā lasīšana, lasīšanas veidi, lasīšanas mērķi, lasīšanas prasmes, teksts, uzdevumi. Sizova Inna. Formation of the Communicative Skills of Reading at the Lessons of Russian as a Foreign Language in the Primary School. – Riga, 2012. – 86
The aim of the present Paper is to research the process of the communicative reading skills formation and to develop a system of techniques for reading skills development for lessons of Russian as a foreign language. The study identifies factors influencing the process of understanding the meaning of the text, develops principles for the organization of study process and criteria for selection of study texts, as well as gives examples of tasks. This study can be recommended for teachers of foreign language and those who are studying Russian as a foreign language.
Keywords: communicative reading, kinds of reading, purposes of reading, reading skills, text, tasks.