Tiešsaites angļu valodas fonētiskas uzdevumi izrunas mācīšanā 7.klases skolēniem (SPD)
Autor
Verbicka, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Sandra
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Angļu valoda ir nozīmīga saziņa, gan ceļojot, gan biznesā. Piedalīšanās visos valodas aspektos prasa arī saprotamu izrunu. Pētījuma mērķis bija pētīt, kā tiešsaites angļu valodas fonētikas uzdevumi palīdz 7. klases skolēniem uzlabot angļu valodas izrunu.
Literatūras pārskats un gadījuma izpēte tika izmantoti kā pētījuma metode. Pētījuma grupā bija desmit 7.klases skolēni ar dažādiem angļu valodas zināšanu līmeņiem.
Dati tika iegūti no anktēšanas, diagnosticējošiem testiem un pareizizrunas testiem. Savāktie un apkopotie pētījuma rezultāti rāda, ka skolēnu attieksme pret pareizas izrunas izpratni ir mainījusies. Savāktie un apkopotie rezultāti ļauj secināt, ka pētījuma mērķis ir sasniegts, un tiešsaites angļu valodas fonētikas uzdevumu izmantošana bija labvēlīga skolēnu izrunas uzlabošanai. English is important for communication when travelling and in business. Participation in all aspects of speech requires intelligible pronunciation. The aim of the research was to study how the use of English online phonetic exercises in English lessons helps students of Form 7 to improve their pronunciation.
Literature survey and Case study was used as a method of research. The sample consisted of 10 students of Form 7 with different levels of the English language knowledge. The data were obtained through questionnaires, diagnostic and performance tests. The gathered and analysed data allows concluding that the aim of the research is achieved and the implementation of the English online phonetic exercises was beneficial for the improvement of students’ pronunciation.