Projekta metodes izmantošana sociālo zinību stundās 7.klasē
Author
Baradaka, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Golubeva, Ausma
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore ir Latvijas Universitātes pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Anna Baradaka.
Diplomdarbs ir par projekta metodes izmantošanu sociālo zinību stundās pamatizglītībā 7. klasē. Diplomdarbā projekta metode aplūkota kā viena no interaktīvajām individuāli vai grupā organizētajām mācību metodēm.
Sociālo zinību stundās tās izmantošana veicina pastāvīgu mācīšanos, attīsta sadarbības prasmes, attīsta skolēnu pašapziņu un sekmē objektīva pašnovērtējuma veidošanos. Mācību priekšmeta saturs ir saistīts ar norisēm sabiedrībā. Projekta metode veicina prasmi apkopot, izmantot un kritiski izvērtēt dažādu informāciju.
Diplomdarba sākumā ir aplūkotas teorētiskās atziņas, uz kurām balstoties ir izstrādāts empīrisks pētījums. Pētījuma mērķis ir izpētīt projekta metodes pielietošanas iespējas sociālo zinību stundās 7.klasē. The author of this work is the Latvian University of Pedagogy and Psychology Faculty student Anna Baradaka.
Diploma project is about Project method usage in social studies lessons in basic education around children who are in Grade 7. In graduation work Project method is described like one of interactive individual or group organized teaching methods.
In social studies lessons uasage of Project method promotes different properties and values in children like continuous learning, developing skills, self-confidence and self-promoting. The subject content is related to developments in society. The Project method promotes ability to collect, use and critically evaluate a variety of information.
In first chapters of diploma project there is told about theoretical knowledge, which is developed on the basis of empirical research. The research project aims to explore the applicability of the methods of social studies lessons in Grade 7.