Skolēnu pašvērtējuma veidošana krievu valodas kā svešvalodas apguvē 6.klasē
Author
Insberga, Inguna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Insberga Inguna. Skolēnu pašvērtējuma veidošana krievu valodas kā svešvalodas apguvē 6. klasē.- Rīga, 2012. -60 lpp.
Darbā apskatīti pašvērtējuma un pašnovērtējuma jēdzieni, pašvērtējuma loma svešvalodu apguvē, kā arī Eiropas valodu portfeļa saturs un mērķi. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt materiālus un rekomendācijas pašvērtējuma veikšanai krievu valodas kā svešvalodas apguvē 6. klasē.
Darba uzdevumi: iepazīties ar pedagoģisko un metodisko literatūru; iepazīties ar Eiropas valodu portfeli; izstrādāt pašnovērtējuma lapas krievu valodas kā svešvalodas stundām 6.klasei un izstrādāt ieteikumus to izmantošanai.
Darba rezultātā izveidots valodu portfelis 6.klasei un dotas rekomendācijas mācību komplekta „Здравствуй, это я!” uzdevumu izmantošanai pašnovērtēšanas procesā.
Atslēgvārdi: pašvērtējums, motivācija, valodu portfelis Insberga Inguna. Building Self-assesment at the Lessons of Russian as a Foreign Language in Form 6. Riga, 2012.- 60pp.
In the diploma paper is viewed concepts of self-assessment and self-evaluation, the role of self assessment in learning foreign languages, the content and the aims of the European Language Portfolio. The goal of the paper is to work out materials and recommendations for self- assessment in the process of learning Russian as a foreign language.in the Form 6.
Tasks of the diploma paper: to get acquainted with pedagogical and methodical literature, to investigate the European Language Portfolio ,to work out self-assesment worksheets for learning Russian as a foreign language and work out suggestions how to use them.
The work has resulted with Language Portfolio for the Form 6 and recommendations how to use set of books “Здравствуй это я!” in self –assessment.
Key words: self-assessment, motivation, language portfolio.