Show simple item record

dc.contributor.advisorDamberga, Dzintraen_US
dc.contributor.authorCīrule, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:08Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other22879en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12108
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izzināt un apkopot teorētisko materiālu par virknēm pamatskolā un vidusskolā, un to izmantojot organizēt un aprakstīt praktisko darbību mācot šo tēmu divās 10. klasēs. Darba uzdevumi: 1.pētīt un analizēt literatūru par virknēm pamatskolā un vidusskolā; 2.izstrādāt teorētisko materiālu ar piemēriem par tēmu; 3.apkopot datus par pedagoģisko darbību 10.a un 10.b klasē; 4.aprakstīt mācību procesa rezultātus; 5.izdarīt secinājumus. Darbā iekļautas mācību priekšmeta standarta prasības par virknēm, kas salīdzinātas ar paraugprogrammu gan vidusskolas, gan pamatskolas klasēm, kas palīdz matemātikas skolotajam veiksmīgāk plānot savu darbību. Izklāstīti teorētiskie jautājumi par virknēm ar piemēriem un ieteikumiem, kam būtu nepieciešams pievērst uzmanību mācot skaitļu virknes. Piedāvāti darbu paraugi, kuri jau ir novadīti vidusskolas klasē un izanalizēti: diagnostikas darbs, paškontroles darbs, kārtējas vērtēšanas darbs, ieskaites darbs, kā arī stundas projekts, kurā aprakstīts kā strādāt ar praktiska satura uzdevumiem. Diplomdarba apjoms ir 39 lpp. Darbā iekļauti 4 attēli, 5 tabulas un 6 pielikumi. Teorētisko jautājumu izklāstam izmantoti 15 informācijas avoti.en_US
dc.description.abstractThe goal of the diploma paper is to investigate and summarize theoretical material about chains in Primary and Secondary schools as well as to manage and describe practical teaching activities held in two 10th classes. The objectives of the diploma paper: 1.To research and analyze theoretical sources about chains applications in Primary and Secondary schools. 2.To develop the theoretical exemplified material on the subject researched. 3.To summarize the data about teaching activities in classes 10A and 10B. 4.To describe the results of the scholastic process. 5.To draw conclusions. The diploma paper incorporates benchmark requirements concerning teaching chains in mathematics. Further they are compared with sample syllabus of secondary and primary classes and thereby permit to teachers of mathematics plan their working process more successfully. On the bases of discussed theoretical aspects in teaching chains, examples and recommendations to follow during the teaching process are provided. Tried out and analyzed test samples for secondary classes such as: diagnostic, self-control, current evaluation and final tests as well as the project lesson plan suggesting how to work with the tasks of practical content. The diploma paper contains 39 pages. It includes three figures, five charts and six appendixes. Fifteen references are used to support the theoretical part of the research.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVirkņu teorija un tās lietojums matemātikā vidusskolāen_US
dc.title.alternativeTheory of chains and its application in mathematics in secondary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record