dc.contributor.advisor | Damberga, Dzintra | en_US |
dc.contributor.author | Cīrule, Ieva | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:08Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:08Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 22879 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12108 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba mērķis ir izzināt un apkopot teorētisko materiālu par virknēm pamatskolā un vidusskolā, un to izmantojot organizēt un aprakstīt praktisko darbību mācot šo tēmu divās 10. klasēs.
Darba uzdevumi:
1.pētīt un analizēt literatūru par virknēm pamatskolā un vidusskolā;
2.izstrādāt teorētisko materiālu ar piemēriem par tēmu;
3.apkopot datus par pedagoģisko darbību 10.a un 10.b klasē;
4.aprakstīt mācību procesa rezultātus;
5.izdarīt secinājumus.
Darbā iekļautas mācību priekšmeta standarta prasības par virknēm, kas salīdzinātas ar paraugprogrammu gan vidusskolas, gan pamatskolas klasēm, kas palīdz matemātikas skolotajam veiksmīgāk plānot savu darbību. Izklāstīti teorētiskie jautājumi par virknēm ar piemēriem un ieteikumiem, kam būtu nepieciešams pievērst uzmanību mācot skaitļu virknes. Piedāvāti darbu paraugi, kuri jau ir novadīti vidusskolas klasē un izanalizēti: diagnostikas darbs, paškontroles darbs, kārtējas vērtēšanas darbs, ieskaites darbs, kā arī stundas projekts, kurā aprakstīts kā strādāt ar praktiska satura uzdevumiem.
Diplomdarba apjoms ir 39 lpp. Darbā iekļauti 4 attēli, 5 tabulas un 6 pielikumi. Teorētisko jautājumu izklāstam izmantoti 15 informācijas avoti. | en_US |
dc.description.abstract | The goal of the diploma paper is to investigate and summarize theoretical material about chains in Primary and Secondary schools as well as to manage and describe practical teaching activities held in two 10th classes.
The objectives of the diploma paper:
1.To research and analyze theoretical sources about chains applications in Primary and Secondary schools.
2.To develop the theoretical exemplified material on the subject researched.
3.To summarize the data about teaching activities in classes 10A and 10B.
4.To describe the results of the scholastic process.
5.To draw conclusions.
The diploma paper incorporates benchmark requirements concerning teaching chains in mathematics. Further they are compared with sample syllabus of secondary and primary classes and thereby permit to teachers of mathematics plan their working process more successfully. On the bases of discussed theoretical aspects in teaching chains, examples and recommendations to follow during the teaching process are provided. Tried out and analyzed test samples for secondary classes such as: diagnostic, self-control, current evaluation and final tests as well as the project lesson plan suggesting how to work with the tasks of practical content.
The diploma paper contains 39 pages. It includes three figures, five charts and six appendixes.
Fifteen references are used to support the theoretical part of the research. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Virkņu teorija un tās lietojums matemātikā vidusskolā | en_US |
dc.title.alternative | Theory of chains and its application in mathematics in secondary school | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |