Kultūras atspoguļošanas paņēmieni krievu un franču svešvalodas mācību grāmatās pamatskolā
Author
Alfjorova, Alla
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Alla Alfjorova
Kultūras atspoguļošanas paņēmieni krievu un franču svešvalodu mācību grāmatās pamatskolā. Rīga, 2012. - 60 lpp.
Darbā pētīti kultūras atspoguļošanas paņēmieni krievu un franču svešvalodu mācību grāmatās. Pētījumā tika noteikti faktori, kas ietekmē metožu un paņēmienu izvēli kultūras apguvē, atspoguļota paņēmienu klasifikācija, veikta mācību grāmatu analīze, izstrādāti uzdevumi un ieteiktas rekomendācijas darbam ar tiem. Pētījuma rezultāti var ieinteresēt svešvalodu skolotājus un mācību grāmatu autorus.
Atslēgas vārdi: kultūra, starpkultūru kompetence, prasmes, kultūras apguves metodes un paņēmieni. Alla Alfjorova
Strategies of reflecting culture in Russian and French as a foreign language textbooks in basic school. Riga, 2012. - 60 p.
The aim of the present Paper is to research strategies of reflecting culture in Russian and French as a foreign language textbooks in basic school. The study identifies factors influencing the choice of strategies for teaching culture, classification of techniques, analysis of textbooks, exercises and recommendation for them. This research can be recommended for teachers of foreign language and authors of textbooks.
Keywords: culture, intercultural competence, skills, approaches and techniques teaching culture.