Show simple item record

dc.contributor.advisorApsīte-Beriņa, Elīnaen_US
dc.contributor.authorĢēvele-Gailīte, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:16Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:16Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23509en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12157
dc.description.abstractDiplomdarbā „Tēmas „Iedzīvotāji un apdzīvojums” apguve ģeogrāfijas stundās 9. klasē: Amatas novada piemērs” pētīti teorijas jautājumi par iedzīvotājiem un apdzīvojumu, konkrētā situācija Amatas novadā un mācību vielas par iedzīvotājiem un apdzīvojumu Amatas novadā apguves iespējas skolā. Darbs sastāv no 4 nodaļām, kur pirmajā daļā „Amatas novada iedzīvotāji un apdzīvojums” skatīti teorijas jautājumi par iedzīvotājiem un apdzīvojumu saistībā ar Amatas novadu, otrajā daļā „Didaktika” aplūkotas ar iedzīvotājiem un apdzīvojumu saistītās prasības ģeogrāfijas mācību priekšmeta standartā, pusaudžu vecumposma īpatnības un mācību metožu izvēles nosacījumi, trešajā „Dati un metodes” aprakstīti pētniecības dati un metodes, ceturtajā „Metodiskie materiāli, to analīze” ievietoti izstrādātie metodiskie materiāli un veikta rezultātu analīze. Galvenie faktoloģiskā materiāla avoti ir Centrālās statistikas pārvaldes un Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datu bāze.en_US
dc.description.abstractThis diploma paper “The acquisition of the theme “Population and its distribution” in geography lessons in Grade 9: the example of Amata region” researches the theory on population and its distribution, the current situation in Amata county and opportunities to study population and its distribution in Amata county in schools. The paper consists of 4 chapters. The first chapter “Population of Amata county and its distribution” comprises information on population and its distribution with regard to Amata county. The second chapter “Didactics” examines the requirements of the standards for teaching geography that are related to population and population distribution, as well as explains teenager characteristics and conditions that determine the choice of teaching methods. The third chapter “Data and methods” contains information on research data and methods. In the fourth chapter “Methodological guidance materials and their analysis”, there are presented the developed methodologicalen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleTēmas "Iedzīvotāji un apdzīvojums" apguve ģeogrāfijas stundās 9. klasē: Amatas novada piemērsen_US
dc.title.alternativeThe acquisition of the theme „Population and distribution of population” in geography lessons in Grade 9: the example of Amata regionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record