Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Ritaen_US
dc.contributor.authorVasiļevska, Vikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:16Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:16Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23551en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12159
dc.description.abstractBioloģijas skolotāja profesionālās pilnveides iespējas dažādos starptautiskos projektos. Vasiļevska, V., zinātniskā vadītāja vad. pētn. Dr. ped. Rita Birziņa. Diplomdarbs, 47 lappuses, 20 attēli, 6 tabulas, 14 literatūras avoti, 5 pielikumi. Latviešu valodā. Diplomdarba mērķis ir noskaidrot, vai Latvijas bioloģijas skolotājiem kā profesionālās pilnveides iespējas var būt iesaistīšanās dažādos starptautiskajos projektos. Darbā analizēta zinātniski teorētiskā literatūra, izpētot jēdzienus „pedagogu tālākizglītība” un „pedagogu profesionālā pilnveide”. Apzinātas Eiropas Savienības un Latvijas Republikas izglītības politikas nostādnes, kas raksturo pedagogu profesionālo pilnveidi un tālākizglītību. Apkopota informācija par starptautiskiem projektiem, kuros var iesaistīties bioloģijas skolotāji Latvijā un veikts pētījums (anketēšana), apkopota informācija (labās prakses piemēri) par pedagogu profesionālo pilnveidi piedaloties vai iesaistoties dažāda līmeņa starptautiskajos projektos. Diplomdarbā noskaidrot, ka iesaistīšanās starptautiskos projektos, aktivitātēs būtiski uzlabo bioloģijas skolotāja profesionālās iemaņas. Darbā tika secināts, ka galvenie faktori, kas bioloģijas skolotājus attur no iesaistīšanās starptautiskos projektos, ir svešvalodu nezināšana, neuzdrīkstēšanās, un informācijas trūkums. Pedagogu tālākizglītība, profesionālā pilnveide, starptautiskie projekti, labās prakses piemēri.en_US
dc.description.abstractBiology teachers professional development opportunities in a variety of international projects. Vasiļevska, V., scientific supervisor Dr. ped. Rita Birziņa. Diploma work, 47 pages, 20 images, 6 tables, literature references, 5 supplements. In Latvian. Diploma work thesis is to find out whether the Latvian biology teachers as professional development opportunities may be engaging in various international projects. Scientific and theoretical literature is analyzed in the paper by exploring the concepts of "teachers' continuing education" and "teachers' professional development." The European Unions and Latvian Republic education political policy have been deliberated, which defines teachers' professional development and continuing education. Information about international projects in which biology teachers can participate in Latvia has been collected and a study (survey) has been made, information (good practice examples) about teachers' professional development participation or involvement in various international projects has been collected. Find out in the diploma work that participation in international projects and activities significantly improves the biology teacher professional skills. The study concludes that the main factors why biology teachers discourage participation in international projects is the lack of knowledge of foreign languages, and lack of courage and information. Further education for teachers, professional development, international projects, examples of good practice.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBioloģijas skolotāja profesionālās pilnveides iespējas piedaloties starptautiskos projektosen_US
dc.title.alternativeProfessional development possibilities of the teacher of biology through participation in international projectsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record