Izglītojoši zinātniskās pētniecības metode fizikas apguvē vispārizglītojošā skolā
Author
Pričins, Armands
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dzērve, Uldis
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma- Izglītojošās pētniecības metode fizikas apguvē vispārizglītojošajā skolā.
Darbs satur 5 tabulas, 6 attēlus, 18izmantotās literatūras avotus un 8 pielikumus.
Atslēgas vārdi: izglītojošā zinātniskā pētniecība, pētnieciskie laboratorijas darbi, zinātniskās pētniecības metodoloģija.
Pirmajā nodaļā tiek pētīta izglītojošās pētniecības metodoloģija, pētniecisko darbu uzbūve un metodes attīstības vēsture.
Otrajā nodaļā aprakstīti darba autora izstrādātie pētnieciskie laboratorijas darbi un to īstenošana klasēs ar skolēniem, analizētas stundu gaitas, skolēnu veiksmes un pieļautās kļūdas.
Darba nobeigumā tiek izvērtēta skolēnu pētnieciskās darbības ietekme uz viņu zināšanām, pētnieciskās darbības prasmes un formulēti darba autora secinājumi par skolēnu pētniecisko darbību un izvirzīti uzdevumi turpmākajai rīcībai. Theme of the Graduation Paper- Educational Research Method in Physics Acquisition in Comprehensive School
The paper consists of 5 tables, 6 pictures, 18 literature resources and 8 appendixes.
Key words: educational scientific research, research laboratory work, scientific research methodology.
In the first chapter the educational research methodology, structure of research work and the development history of the method have been studied.
In the second chapter the research laboratory work , worked out by the author of the paper, has been described , and its implementation in classes with pupils , the procedure of the lessons, pupils’ success and failures have been analysed.
In the conclusion of the paper the influence of the pupils’ research activity on their knowledge and research activity skills have been assessed. The author’s conclusions about the pupils’ research activity have been formulated and the tasks for further action have been set.