dc.contributor.advisor | Legzdiņa, Valentīna | en_US |
dc.contributor.author | Sarceviča, Dina | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:17Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:17Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 23748 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12166 | |
dc.description.abstract | Gadījuma izpētes uzdevumu loma informācijas analīzes prasmju pilnveidošanā bioloģijas vidusskolas kursā. Diplomdarbs. Autore - Dina Sarceviča, darba vadītāja – mag. biol. Valentīna Legzdiņa.
50 lappuses, 5 attēli, 5 tabulas, 16 literatūras avoti, latviešu valodā.
Veikts pētījums par gadījuma izpēti kā mācību metodi dabaszinātņu priekšmetos. Izstrādāti un aprobēti gadījuma izpētes uzdevumi bioloģijā 11.kl. tematā „Iedzimtība un mainība”, 12.kl. tematā „Mūsdienu bioloģijas sasniegumu nozīme”. Apkopoti un analizēti skolēnu informācijas analīzes prasmju pašnovērtējumi pirms un pēc gadījuma izpētes uzdevumu veikšanas, kā arī skolēnu atbildes par ieguvumiem, veicot dotos uzdevumus. Gadījuma izpētes uzdevumu ietekmi uz dažādu prasmju attīstību skolēni vērtē kā vidēju un ļoti labu, par galvenajiem ieguvumiem uzskata iespēju iepazīties ar reālu situāciju un datiem un dažādiem informācijas avotiem.
Atslēgas vārdi: mācību metodes dabaszinātnēs, gadījuma izpēte, informācijas analīzes prasmes | en_US |
dc.description.abstract | The role of case studies for improving pupils’ information analysis skills in biology in secondary school. Diploma work. Author - Dina Sarceviča, scientific advisor – mag. biol. Valentīna Legzdiņa.
50 pages, 5 pictures, 5 tables, 16 literature sources. In latvian.
Research about case studies as teaching method in nature sciences. Case studies in biology for grade 11 (within theme „Inheritence and diversity”) and grade 12 (within theme „Importance of modern biology accomplishments”) were developed and approbated. Pupils’ self-appraisals regarding information analysis skills were gathered and analysed before and after doing cases studies, as well as pupils’ answers about main gains from case studies. Pupils assess the impact of case studies on skill development as average and good. Opportunity to analyse real situations and data, opportunity to work with different information sources were mentioned as main gains.
Key words: teaching methods, case studies, information analysis skills | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Gadījuma izpētes uzdevumu loma skolēnu informācijas analīzes prasmju pilnveidošanā bioloģijas vidusskolas kursā | en_US |
dc.title.alternative | The role of case studies for improving pupils’ information analysis skills in biology in secondary school | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |